nervous + thankful

Börjar bli riktigt jäkla apnervös nu, dels för NP i kemi nästa vecka då jag känner att jag inte kan ett skit. Sen dels för intagningsprovet för estetmusik, fick hem mitt brev igår där det stod tider och såvidare, såg då att det cirkus 68 personer som söker och vad jag vet så tar dom bara in 30... liksom mindre än hälften kommer in.

Vill iaf tacka alla som tror på mig och mitt musicerande, även fast jag kanske nekar det när ni säger upplyftande saker så hjälper det så otroligt mycket. Så tack, ni är bäst!

Nu ska jag äta tårta som min gulliga far hade köpt till mig och mamma eftersom det är internationella kvinnodagen!


Kommentarer
Postat av: Tovetott

Du behöver inte vara nervös, du är bäst och det vet du! <3

2012-03-10 @ 22:01:48
Postat av: vendela

fin blogg! :)

2012-03-13 @ 15:29:38
URL: http://vendelasara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback