up in to the sky


fresh new start


duck

tar mig en titt på tv:n nu.


Guapeton

sitter här i min egna lilla värld och spelar lite gitarr, lov snart!

ska nu träna vidare på engelskan och spela lite till, ska försöka gå och lägga mig i tid idag.

//MW


åh, värme♥

Hola, me llamo Maja!


saraaaa

hola!

drar snart vidare med sarisen till tsatziki och sen hyra film

over and out!


dunk


sjuk

hejsan hoppsan sjuklingen här, hatar verkligen att vara sjuk usch på det!

länkning till www.carpediem.devote.se, jättefina smycken!

är även med ock tävlar där!


once again!

Happy valentines day!♥

Kram på er mina vänner♥


to cute


MOLLY

Grattis Molly på 15-årsdagen, nu blir du äntligen byxmyndig!

PUSS



Bör göra

Dagens bör göra!

Duscha [x]

plugga SO []

Plugga eng [x]

plugga svenska []

plugga matte []

ah, dagen består av att plugga!



fullt upp..

fullt upp, spanjor!


efter ett tag så händer det..

drar på mig pälsen och glider vidare till skolan för att hämta upp en viss Jacaranda!:)


Oldie..

Emma

drar vidare på emmas teater! :D


rött


lite mer specifikt

Lite mer korrekt, dom som jag var på gudstjänst med var Mathilda, Lotten och tjockistvillingarna Ågren! :-)

hihi, njedå dom är INTE tjocka!