sjuk homur



humor

new header

så lite nytt, eller ja en ny header iaf. hehe

trevlans

Ska nog faktiskt ta och plugga lite nu, otroligt Maja att du tar tag i något. haha

Den förbannade förkylningen har ju bara blivit värre nu, hejja..

/M


tps

Kommer att ha nationella proven i spanska iaf...

T P S PANSKA

/M


spain

check it out

Jag tycker ni få som läser den här bloggen kan kolla in min och Sarisens blogg också!

www.finafavoriter.blogg.se

puss/M


konsert-outfit


things


kofta

stelt silverfärgat armband

plånka

De saker jag fick med mig hem från huvudstaden.

weekend

Hemkommen från stockholm nu, har haft en super helg med familjen. Var och kollade på Dolly Parton i Globen i lördags och har även hunnit med lite shopping.

Konserten med Dolly Parton var faktiskt riktigt bra! Har inte lyssnat så mycket på hennes låtar förut men några kände jag igen och hennes röst är ju helt galet bra.


en liten picture från konserten

Tack o bock/M

today

Har haft en super dag med Molly på Kupolen, snackade om massor och hade det awesome! Shoppade även en del. Blev en bh, bikini och en spetstopp från New Yorker och ett par gröna byxor på rean från Bikbok. Hade tänkt redan från börjar att jag skulle göra om byxorna till shorts, sagt och gjort så nu har jag ett par nya shorts också. Haha.

Eftersom vi har sovmorgon till 9 (länge... haha) så tänkte jag lägga mig coh kolla på en film nu! Blir nog The Ugly Truth.

Hoppas ni har haft en bra dag, puss och godnatt/M


Bild från konfirmationsdagen!♥

ANNA

Grattis Anna, nu har du blivit byxmyndig och du får cykla utan hjälm! :D
Häääärligt!



tidsinställt

Är nog i skolan just nu och har det undetbart, eller? ne..

Gör iaf ett tidsintällt inlägg med en liten bild till användning.

Ha en super dag, puss/M


ibland känner man sig cool, haha

over

Vandringen är över, YAY! :D

Har extremt tråkigt, sätter mig nog och kollar på något bra på tv.

Imorgon slutar vi 2 och efter det drar jag och min kära kompis Molly till Kupolen och har det trevligt med shopping!

Ha det fint/M


sötaste Molly!♥

Glöm aldrig att du är älskad

Nu börjar allt komma till det normala igen. På fredag drar jag iväg till Stockholm, äntligen har inte varit där på jättelänge!

Fick reda på idag i skolan att vi inte kommer ha nationella proven i spanska, hur glad som helst över det!!

so long/M


Idag fyller även min älskade padre år, Grattis!♥

usual

skolfoto för högsatdiekatalogen imorgon, yay, eller...
haha

Gör lite allmänna grejjor just nu och har det rätt trökigt, blir nog att kolla på någon film eller läsa innan jag ska sova.

Puss hej/M


wonderful

back to reality

Ska om ett tag dra mig vidare till Karols place och på kvällen blir det skola..

adios/M

värme

JOY


godnatt/M

Music



Halva låten jag sjöng i Rättviks kyrka. Vilket glädjerus jag hade efter, haha!

glömt

Filmen var super, tack Karol för tipset!

Kom på att jag kanske ska ta och börja redigera bildern från Grekland, hann inte riktigt det innan Stiftis.

Men nu ska jag sova, godnatt/M


ett litet smakprov haha

Be not afraid

Fick lite filmtips utav Karro så nu ska jag lägga mig och kolla på Trust, hoppas den är bra!:)

Var på stadens gator med mor idag också, fick med mig ett par svarta jeans, en stickad brun tröja, en kalender och en eyeliner hem. ASKALAS!

Asså åh, vill verkligen inte börja skolan och att vi ska ut och vandra (IGEN) i veckan gör ju det ju INTE roligare...

fml, ahah

godnatt och ha det awesome/M




KAROL

Karro och jag sitter och skriver en del saker och det är ytterst roligt må jag säga!

puss/M


Jag vill som en blomma stark tränga tyst igenom asfaltsvägens hårda mark och slå ut i blom


STG♥

Vägen den börjar där du står

Förbannade förkylning.. orkar det inte!

Har nyss kollat på I rymden finns inga känslor med mor och far, kanske ska kolla på någon mer film nu. Annars lägger jag mig och läser en stund!
Fick boken Elsas mode utav Sarisen i konfirmationspresent igår, askalas TACK! :D

Idag har jag iaf rensat min garderob så jag har lite mer utrymme för nya kläder, haha!
Awesome

Åh, juste konfirmationskortet kom idag också, alla var så fina!
Går inte att beskriva hur mycket jag saknar dom.. KÄRLEK


Vackra Hanna och Hedda!♥

outfit for today


dagens med Molly

Varit med Mollsan hela dagen, myspys!
orkar inte berätta mer, jo jag tränade idag också!


nya skor, ny tröja - Åhléns

Jag ÄLSKAR rea!

nytt halsband - konfirmation

chillmode: ON

chillar med Mollzan!! :)


sötiiis

Jag lever


molly y karol

Hola!
Que acabamos de ver la película de nuestro viaje de España. Nosotros te lo pierdas y nuestros amigos españoles!

Echamos de menos Maja muchas cosas que usted debe saber y la esperanza de encontrarse con ella en un futuro próximo. Yep yep, eso es todo.

Si alguien se pregunta por qué se escribe en español, es porque queremos mostrar nuestras habilidades en español increíble.

Adios, vamos a hacer otra cosa. Un beso!


molly, karol y maja


by karol

OKEJ! För att slippa skäll från Maja så får jag väl uppdatera lite här eftersom jag blev tilldelad den stora äran att gästblogga nu när Maja är på vift (saknar henne ganska så jättemycket faktiskt för jag har inte träffat henne sedan 7 juli tror jag).
Jag har inte hört så mycket från bruden men hon har det säkert kanoners. Själv sitter jag och svettas hemma i Falun och deppar över att det bara är 20 dagar kvar av sommarlovet!!! Var tog alla veckor vägen egentligen?

Nä, nu får Molly fortsätta tycker jag!

Laters skaters
/Karol


söt som få