Helgen i bilder


YES

Överlycklig blev jag när jag tidigare i veckan hörde att KENT kommer till Peace & Love, UNDERBART!


favorit

från Lucia



du hittar fler bilder på www.clean.webblogg.se

Santa Lucia

Hallå! Sitter just nu och kollar på twilight som går på kanal 5. Gick luciatåg idag, det gick bättre än igår även fast jag hade ont i halsen. Gick hem efter lucia, kände mig dålig. Min hals känns förjävlig så bli antagligen ingen skola imorgon heller.

Ciao/M


Julkarma

Har laddat ner en app som heter julkalender/julkarma, den säger åt en att göra en god gärning varje dag till jul! Ta och ladda ner den, lite roligt sådär. Sen kanske du får bättre kontakt med nära och kära!


Red nails-polish and red lipstick


Nice weekend


1 December

Julkalendern har nu satt igång, och måste säga att den verkar riktigt bra.

Drog till HBO med Lisa och Anna idag för att kolla in några lektioner som estet hade. Riktigt roligt, men jises vad mycket folk det går där, stor skillnad från Söb, haha!

Men nu ska jag sova, fast iofs så har jag sovmorgon imorgon men jaja. Godnatt/M