-

Klockan är 22:22 och jag ska sova puss och godnatt!

läggdags

Ska packa nu sen ska jag sova!

Go' Natt!

Bildeeer

Bilder sen Mollys födelsedag, njut av dom konstiga bilderna!:D



Jag diggar ALLA bilder, men ni får göra hur ni vill!:D
Pussillipuss!

Lov!

Nu är det ÄNTLIGEN sportlov, så J*vla skönt!!:D Lovet kommer bestå av Sälen, kompisar, Bio, Stockholm och Tällberg!

Nu har mina kläder kommit och det gav mig såklart ett tillfälla att ta lite kort!;D

Imorgon drar jag till Sälen över helgen tar med mig kameran så bilder kommer när jag är hemma igen, PUSS!


Björne!

Jag, Björne, Donkey, Höna och Söt har skrattat dom bara den idag, Björne har varit i farten som Karro sa Haha!!
Träffade Sara på bussen också det var ett tag sen, vi ska väl vara på lovet!:)

Nu ska jag ta och jobba spanska, engelska, svenska och spela lite gitarr också!

Hajdå!

Nytt, sent nyårslöfte: Jag ska hålla mig borta ifrån folk som bara ger negativa kommentarer och ger negativa vibbar även om dom är snälla ibland och hålla mig till mina riktiga vänner som gillar mig för den jag är!!:) 

-rubrik-

Jag måste bara säga att jag är så himla trött på när folk frågar "Har du PMS eller?" bara för man är iriterad på någon eller något!:S

Kom nyss hem från moster har ätit där. Mina småkusiner var där, jag tittade på Pippi Långstrump på tivoli med dom, hihi det var mysigt!:)

Beställt från bubbelroom!:D
Klänning 149 kr
VILA Verona corsage dress
Kjol 99 kr
Bubbleroom / H Kjol

Puss och hej!

halo

Var på stan idag det blev en bh, sport-bh och fyra par trosor!:) Sen har jag lämnat in mitt armband och det skulle kosta ganska mycket att laga det!:S

Skolan idag vi tittade på musikalen, den var jättebra!:D Sen fick jag lov att ringa ett akut samtal till Anna E för att prata med henne lite och hon lät väldigt sjuk, Krya på dig Anna!<3

Imorgon ska jag sova lääänge, ska bli väldans skönt!

Nu ska jag gå och titta på Let's dance även fast det sjukt tråkigt, hehe!

PussPuss!

                                                         Mollan
Då:                                                         Nu:


Sorry Molly, ILY!<3

(Hon är verkligen inte fjortis alls jag lovar!)


helg

Jag har nu fått ett riktigt agg mot sånna som försöker vara som alla andra och gömmer sig bakom alla andra när man frågar något, fyfan det är så j*vla lågt!

Imorgon är det fredag och det bra med det är att det blir helg och jag o Karro kommer ha lektioner med Mollan hela dagen!:D

Helgen kommer bli skön, ska göra skolarbete och bara slappa, gilla!:)

Nu ska jag snart gå och lägga mig, sussa sött!


hihi

Tittade precis på Anja Person, asså skit vilket hopp hon flög typ 60 m och krachade, usch stackarn!

Jag har gjort klart hemprovet nu, det var faktiskt ganska lätt!

Aja, imorgon tror jag allvarligt talat att jag går till rektorn jag håller på att få riktigt Damp på Freida nu!! (och alla som inte vet vem hon är det vår vikarie som är 72 år! -.-' )

Igår tittade jag och mamma på Prinsessa, den var så himla bra rekomenderar verkligen!:)

Nu ska jag ta och träna på min lilla gitarr och skriva rent hemprovet!

p&k!

dagens låt: Amy Mcdonald - This is the life  


alla♥dag

Juste, glömde säga: ha en fortsatt glad alla♥dag!

Och i det här inlägget så har jag lagt in 50 inlägg så grattis till mig, hihi!:)

Ge nu en Kram till den du gillar, min går till mamma!

Pusspuss♥

från tonåring till fjortis, Grattis!♥

Hallå, kom hem från dansen för ett tag sen. Det gick väl sådär var ganska trött efter en låång natt hos Molly med Tyra och Karro. Igår förvandlades tonåringen till en fjortis, Grattis! Love u!♥ Vi hade mycket kul och idag var vi alla väldigt trötta, haha! Jag, Molly och Tyra somnade kanske vid halv 2 och Karro vid ett, när Karro hade somnat låg vi andra och pratade om Irland och att vi vill åka dit! Nu vill jag inte äta mer godis på ett tag, blev lite mycket hehe!

Nu har pappa bokat hotell äntligen eftersom vi ska till NEW YORK/Washington DC i sommar, jag är såå lycklig!:D Här är en länk med bilder på hotellet:
http://sv.hotels.com/hotel/details.html?pointName&reviewOrder=date_newest_first&children[0]=1&lon=0.0&rooms[0].childrenAges[0]=13&roomno=1&departureDate=07-07-2010&rooms[0].numberOfAdults=2&tab=photos&arrivalDate=29-06-2010&hotelId=140893&lat=0.0

Puss och Kram, bilder kommer!

kompisaaaar

Dagen idag var väl som vanligt, tråkig men alltid kul med kompisar. Kommer nu lägga upp en liten grupp bilder på mina pärlplattor, förlåt jag lägger bara upp en massa bilder nu men det är bara för nu jag måste nämnligen ta igen alla gånger jag inte lagt upp bilder. PussPuss!

1.

2.

3.

4. resultat, ska nu köpa kedjor och det kommer bli halsband!:)


gjorde dom här 3 pärlplattorna på studiedagen och tittade på GG!:D


copyright

Vill bara säga att alla mina bilder är copyright, fast om det är så att jag säger till någon att den får kopiera eller om ni frågar så kan ni få det!:)

Ha det bäst puss

 

Stockholm

Idag spelade vi upp teatern för spanjorerna, haha jag höll på att dör av skratt! Efter skolan följde jag med Karro och vi gjorde iordning ett litet paket till en viss liten Molly och tittade på GG!

Stockholms bilder!:)



Nu ska jag göra lite svenska och matte sen ska jag titta på tv och sedan sova!
Imorgon kommer väl antagligen lite bilder av mina pärlplattor!:)

Kram kram!

Skola snart

Skola idag, och vi som har spanska ska spela upp en spansk teater för spanjorerna, usch!-.- Efter skolan så ska jag följa med Karro hem och vi ska slå in Mollys present, det ska iaf bli kul!:D Sen blir det ingen träning för mig, har blivit ganska förkyld och jag måste vila upp mig tills tävlingen på lördag och när jag och Karro ska sova över hos Molly!

Kraam&Puuss!


Anna<3

Anna&Jag!<3

Jag säger bara oseriösa, oseriösa och oseriösa!

Kram kram!:)

PS. mer bildbomber kommer imorgon!

bildbomb


Bildbomb:

Det kommer en till bildbomb, hihi!:)

outfit

Här är några outfits som jag har haft förra och den här veckan:


T-shirt: H&M
Kofta:wear it
jeans:wesc

Linne: J&C
Kofta:H&M
Jeans:Wesc
sjal:J&C


Tröja:J&C
Jeans:wesc
sjal:J&C


Tunika:Wear it
Leggins:H&M

Kommer mer bildbomber snart!:)

bildbomb ikväll

Dagen har bestått av att titta på GG och göra pärlplattor! Det var mysigt men nu ska jag ta och hoppa in i duschen och sen ska jag på dans sen blir det bildbomb ikväll antar jag och där kommer det finnas bilder på mina pärlplattor!:)

Puss och hej leverpastej!

studiedag

Anna ville att jag skulle ladda upp bilder idag men jag orkar inte det får bli imorgon för då har vi studiedag, wiie!!:D

Nu ska jag sova, ha det bra PUSS!

Goodis

Dagen har varit bra. Hehe vi lurade i våran vikarie (som suuuuger hårt) att vi slutade halv 3 istället för kvart i 3, så ja vi fick sluta då! efter det gick jag och karro ner på stan och kollade runt lite och köpte goodis, sen skulle vi upp på lugnet och kolla praoplats på scandic, men hon var inte där som tog hand om det där så vi ska ringa på måndag istället. Nu känner jag att jag skriver rätt så ointressanta saker, men men ni får take it or leave it!

Aja, imorgon åker jag till stockholm och träffar syskonen och går på IKEA och ska leta efter pärlor och pärlplattor. Jag har nämnligen blivit tokig i pärlplattor så nu har jag hittat massa designer och ska köpa pärlor och börja verkställa, hihi!

Ha det bäst, Puss!

Ps. Dagens låt: Carter Burwell - Bella's Lullaby


vintersportdag

Idag var vi uppe på lugnet och åkte längd, och ja det gick väl sådär. Det var typ bara uppför och, vi körde med våran lärare men sen var det några styckna som drog iväg lite och ja vi kom ju såklart en aning fel så vi fick vända och börja klättra uppför alla backar vi åkt nerför. Men tillslut kom vi fram och då var alla jätte hungriga och inprincip döda. Ja, sen så åkte vi lite nere vi stadion där våra lärare hade satt upp lite banor. Efter det åkte jag och Nora med Karro hem till henne, väl där sätter vi oss och tittar på GG och äter kakor. Sen skulle jag på dans och såklart gör vi en massa magstyrka också.

Så nu ska jag ta och lägga mig och titta på AA och sen MÅSTE jag sova!!:)

XOXO


-

Jag tror jag måste sova nu!

Godnatt!

Filmkväll

Lite bilder sen filmkvällen med Jessica och Emma!:D


Lika Bakrund!!;D

Dodis! Fotograf: Jessica

Film: TWILIGHT!!:D

Maja&Emma!:)

Jessica&Emma!:)<3

Jessica&Emma+Godis!

Puss&Kram

Ps. Bilderna är Copyright, men om man frågar snällt kanske man kan få kopiera!