Pärlplatta

Kvällen blev med Sara. Först så tittade vi på Amarican pie sen spelade vi lite Tony Hawk? men tröttnade ganska fort vi fortsatte med att lägga pärlplattor men vi hade bara en pärlplatta som var en hund så vi gjorde 3 sånna. På sista när vi skulle värma den med strykjärnet så gick svansen sönder och den förblödde så jag och Sara fick gå in och göra en snabboperation och vi lyckades till slut, han dog inte!:D



Den räddade hunden



Puss och hej leverpastej!


12

Vaknade kl 12 idag, sov i 12 timmar, Häärligt!:)) Blev en liten stund med Sara för att sen åka och titta på hockey, Leksand mot Borås, med pappsen. Leksand vann såklart med 4-0!:) sen när vi åkte hem kom jag att tänka på en sak nu när det är nyår och nytt decenium, vem kom på att åren ska gå frammåt*, varför kan det inte vara år 0 hela tiden och om en del är rädda över den där 2012 grejen så förstår jag inte det det är ju faktiskt männsikan som kom på åren tiden och datumen så att världen kommer gå under 2012 är inte så troligt!

Klart slut!

Hemma

Nu är jag äntligen hemma från Tällberg, väldans skönt de!
Igår kväll var det pulkaåkning med mor, far, Bror och syster uppe i Tällberg, riktigt kul faktiskt!

Nu ska jag ta och äta något och kanske se på lite tv sen om 2 timmar blir det träning och den 16-17 januari blir det stockholm på tävling och jag ska bo tillsammans med Emma, läängtar!:D

Puss!

PS. släng in en liten kommentar om ni läser bloggen!

Juleklappar

Igår öpnades ju julklapparna så nu kommer lite redovisning på vad jag fick, även om jag bara önskade mig Harry potter så fick jag lite mer ;)

-Filmer, Ice age 3 och harry potter ( öhö jag är nörd)

-Fotoramar

-Kläder

-Edward affisch !!

-Gorilla pod (stativ till kameran)

-Läppglans :)

-Kudde

-Bok

Det var det, jag är då väldigt nöjd! :D

Puss och kram !!


lager 157

Dans är alltid kul med systrarna!;D

Snart blir det lager 157!:)

Och snart är det 2010 :D

Haj då så lange!


God Jul

Idag är det julafton och man får öppna julklapparna och se på KALLE anka och inte Anna anka!;)  Ett ganska kort inlägg men jag har inget att skriva om, så.

Ha en bra julhelg och God jul!:)<3

Jul , Jul, Jul

Dagen började med att jag vaknar 11 och jag och klara ska ner på stan. När vi stressat ner på stan och kommit hem så frågar Klara mig om jag tagit med någon nyckel, jag: Nepp. Klara Blir skitsur över att jag inte tänkte på nyckel, vi springer runt på gården och kollar om det finns någon dörr öppen, nej ingen dörr öppen heller. Jag börjar skratta, Klara ringer mamma och pappa, som har åkt till tällberg, dom blir SURA! Mamma säger att vi ska åka till bjurs och möta dom så vi kan få nyckel. På vägen till bjurs skrattar jag hela vägen, Klara fortfarande skitsur, Haha. Vi kommer hem och Klara stressar upp mig för att vi ska till Tällberg, jag får 20 min på mig att äta och packa klart, GREAT! När vi är i Rättvik ringer pappa och säger att vi ska hämta upp Elin och Calle som kommer med tåget i Tällberg. När vi kommer till tågstation och Elin och Calle har kommit så är det ganska fullt i bilen så Elin säger åt mig att sätta mig sen börjar hon packa på mig. Nu håller mamma på att klä granen, orka hälpa till!;D

God Jul alla glada!! 

Duscha!

Halloj!
Sitter nu här hos Sara, Sara själv vet jag inte vad hon gör men hon ska gå in i duschen för vi ska gå ut!:)) Nu gick hon in i badrummet äntligen, nähä nu kom hon ut igen, nu gick hon in igen hoppas hon ska duscha nu då! Nu sattes duschen igång hör jag.

Blev ingen tävling för mig idag känner mig ganska förkyld. Mamma väkte mig i morse kl 10 för hon undrade om jag ville med ner på stan men orka det, stannade hemma istället och tittade på "tillbaka till vintergatan" och "guds tre flickor" på datorn, hehe!

Oh, fick ett sånt där ryck, jag vill till NEW YORK!!

Puss och hej leverpastej!


Jullov

TJO
Jag och Karro sprang ut från skolan med ett glatt skratt idag, varför då? jo för nu är det JULLOV!:D Många kramar blev det innan alla i klassen gick åt sitt håll och en stor kram blev det till Anna som ska till Miami på tisdag!<3 Innan vi fick gå hem så var vi och tittade på 9:ornas julshow, knäckebrödsdansen*!;D

På tisdag blir det lite julklapps shopping med Karolina Palm, roligt roligt!:D

Nu ska jag ta och ringa Sara, hon kommer hit ikväll för mamma och pappa ska bort.

Ha det bra för nu ska jag dra!

Häärligt

Blev ingen träning för mig, fick jätteont i halsen och huvudet och det är tävling på lördag så jag vill vila upp mig.

Imorgon börjar vi kvart i 10 och slutar halv 2, hääärligt. Slapp hela dagen!

so long beautiful!

Kaallt

Sitter nu här med en varm choklad i min hand. Kom nyss hem från skolan, slutade kl. 2 idag. Det var svinkallt när jag och Karro gick till bussen, jag höll på att dö och när jag kom till busshållsplatsen så var bussen försenad efter typ en kvart så tänkte jag gå vidare till en annan busshållsplats för att röra på mig men då kom bussen så jag fick springa tillbaka till den förra busshållsplatsen, och väl på bussen immade mina glasögon igen, vääldigt lyckat!

Nu ska jag väll ta och dricka upp min choklad och sen ska jag på träning vid halv 6.

Poss o kram


Julshow

Kom hem från skolan för ungefär en timme sen, vi har haft en "julshow" för föreldrarna. Dansade men Brita, Anna G, Sandra, Linnéa H och Mathilda. Det gick väll bra, förutom att någon flyttade på min tröja som jag skulle ha på mig på den sista dansen så jag fick skippa den.

Har varit en väldigt härlig och glad vecka. Mycket som hänt, i fredags var jag på idol (tror jag ska lägga upp lite bilder där ifrån), känade 150 kr i söndags, jag blev klar med boken om mig och tanken om att det snart är jullov i 3 hela veckor känns otroligt härligt.

Nu ska ta och packa ner mig i sängen, Goood Natt! 

blogg

Ja, nu har jag då skaffat blogg. Och det är väll kul, tror jag!

Ha det gött så länge!