Sad day

usch, vilken sorglig dag! Åkte hem från stiftsgården som var jättejobbigt, att lämna alla... :'( Som tur är ses vi om cirka 3 månader igen och då 3 veckor, men det är långt kvar!:/
Nu ska jag försöka sova, ska till stan med mammsen imorgon på dan sen på kvällen är det ju valborg!
Puss och godnatt på er alla söta!

I have missed you!


hell yeah

Packar till stiftsgården medan jag halft pluggar och chekarr FB haha, har iaf tagit fram nästan allt jag ska ha med nu är det ju bara att få ner allt i väskan ;)
nej men ska fortsätta nu, och förresten kommer inte vara någon bloggning på över en vecka så, men tror inte precis någon dör för det!
Puss och godnatt
wierd

hello

hejsna hoppsan, sprang ett varv runt kålgårn idag på idrotten, kändes rätt bra! :)
haha, när jag skulle cukla hem så sjöng jag lite så här men gud vad trött man blev av det, typ flåsa medan man sjunger, hmm!
Nu ska jag sätta mig med fötterna i ett fotbad och äta godis och plugga till so provet imorgon, puss hej!

wie

hejsan hoppsan, har inte pluggat någonting idag, INTE bra Maja... men men livet går vidare, inte så att jag kommer dö för det precis!!
Nu ska jag iaf sova och på torsdag drar jag till stiftisen en vecka, kommer bli asum!
Puss godnatt!

cyklaaa

Snart cyklar jag iväg till lilla Karro därifrån cyklar vi vidare till domstolen/tingsrätten och kollar på något fall med klassen, puss hej vi höres!

Dag 8: 5 fakta om mig själv.

1. Jag är rätt så envis/ har en stark vilja
2. Det behövs nästan ingenting för att jag ska få dåligt samvete
3. Jag älskar att kolla på film, heh.
4. Jag har astma som oftast förstör när jag ska träna.
5. Just nu är jag i Stockholm.
haha, visste inte riktigt vad jag skulle skriva men blev lite saker.

Christine (med de rosa byxorna)

Har varit hos Christine (med de rosa byxorna) the whole day, efter skolan då! :))
Mycket funny!:D
Puss hej!
Måns och Majsa

dop

har vart på Izas dop idag, så fint hihi!
Nu blire plugg.. -.-
rendom

Dag 7: Något jag önskar

oj, vad svårt... något jag önskar, som de flesta, massa skit men främst att jag och mina närstående får förbli friska och krya och att min framtid blir super! OCH att vi inte dör 2012 haha, då har jag ingen framatid alls, nejmen inte så att jag riktigt tror på det men man vet ju inte riktigt säkert!

Dag 6: En bild som alltid får mig att le

så små så söta!

Dag 5: 5 finaste låtar

River Flows in you - Yiruma
Empire state of mind - Alicia Keys
Big in Japan - Ane Brun
Längesen - Petter ft. Veronica Maggio
My Love - Sia
Även de låtar som spelas mest i min mobil!

Dag 4: Något jag älskar

Jag älskar att hålla på med musik!

Dag 3: Dagens klädsel

är så sjukt dålig på att fota outfits men här får ni 2 försök, hihi blev gårdagens outfit! ;)
Den här bilden fick jag lov att ta med min andra lilla kamera!

Dag 2: Viktigaste personen/personerna i mitt liv

De viktigaste perornerna i mitt liv är mina vänner och såklart min familj!
De är dom som förgyller min vardag så att den blir till det bästa!
Jag tänker inte skriva alla men ni får lite bilder :)
Sen finns det fler som gör mitt liv extra speciellt!!

Dag 1: Hur jag mår just nu

Just i denna sekund är jag ganska trött, irriterad på skolan... men ändå rätt glad har vart en riktigt glad dag idag, så om man bortser från min trötthet och det otroligt tråkiga läxorna så är jag happy! :D

drar till med något

Dag 1: Hur jag mår just nu.
Dag 2: Viktigaste personen/personerna i mitt liv.
Dag 3: Dagens klädsel.
Dag 4: Något jag älskar.
Dag 5: 5 finaste låtar.
Dag 6: En bild som alltid får mig att le.
Dag 7: Något jag önskar.
Dag 8: 5 fakta om mig själv.
Dag 9: Bästa minne.
Dag 10: Bästa köp.
Dag 11: Något jag saknar.
Dag 12: Gammal & ny bild på mig själv.
Dag 13: En snygg person.
Dag 14: Facebook profil bild.
Dag 15: Msn profil bild.
Dag 16: 5 mål i livet.
Dag 17: Finaste bild du vet.
Dag 18: Finaste citat du vet.
Bara för att ni ska få något att läsa om så kör jag på en sån här, börjar nog imorgon!

eBay

haha, har handlat min första sak från eBay idag, blev ett par höga mörkblå converse med en kostnad på cirka 400 kr, nu är jag glad!:D

new month new opportunities

Som man säger, ny månad nya möjligheter!
så hade man bara 3 veckor kvar i skolan sen så är det påsklov! :D
Puss
old picture!