CLEAN.WEBBLOGG:SE

Jag, Mollykoolkatt och Karol har skaffat en ny CLEAN blogg, checka in den här eller kanske här, annars kan ni klicka här så kommer ni till bloggen!

Ha det gött/M

Ps. kommer inte sluta blogga här, tror jag eller ja det blir inte lika mycket. Ds.


Dagens håruppsättning

Mamma ville pröva en ny uppsättning och jag säger aldrig nej, hehe! Så kul att pröva något nytt, jag blev även väldigt nöjd!

/Maja

Ps.lång hals...ds.

image description

 


Nada

Nada plugg för mig idag igen, asså nej vad jag suger!!! MÅSTE börja plugga bättre, MÅSTE!

Idag har jag iaf varit i skolan, köpt godis och kikat på film med systrarna Ågren och Lotten, treeevlans!

Nej men nu ska jag sova, harbestämt mig för att gå och lägga mig tidigare, så nu blir det bums i säng.
Godnatt/M


trööööött tjej

sitter nu här och ska försöka plugga lite spanska, heja mig!

Har inte mycket att säga.. eller jo i lördags hade jag det supermys med mina två kompanjoner och igår så var det julbasar på skolan, men det var inte som andra år för i år var det inte obligatoriskt där med var det inte så mycket folk..
jaja, på fredag är det adventsfirande i kyrkan och det är så sjukt mysigt, tråkigt dock att det är sista året.

TTYL/M


detail

Julbak+julmys

Sitter för tillfället hemma hos KP, vi kollar på hotell gyllene knorren, äter pepparkakor och dricker julmust medan vi väntar på att våran lussebullsdeg ska jäsa färdigt! Hoho

Ha det gött/M


In bed

Då ska jag ta och sova nu, det är ju en dag imorgon också! Jag tror det kommer bli en bra dag imorgon även fast jag kommer behöva plugga En aning!

Puss och godnatt/M


Veckan i bilder

Eftersom jag inte har något att säga så lägger jag upp lite bilder från veckan.

image descriptionimage descriptionimage descriptionimage descriptionimage descriptionimage descriptionimage descriptionimage descriptionimage descriptionimage description

Breaking Dawn

Var på Breaking Dawn igår och den var suuuuuuuuper bra! Love❤


Dagens + röd näsa


Det finns inget


Livet rullar på som det ska, det går bra nu

Ojsan, nu var det ett tag sen, haha!

Äsch, har gått runt och haft ont i benen (tränigsvärk) så har inte orkat blogga, bra anledning!

Nejmen, livet rullar på, skolan har börjat igen och jag tycker att vi ändå håller på med roliga inriktningar i ämnena nu, wiho.

Men nu ska jag ta och gå och lägga mig. Fast iofs så har jag sovmorgon imorgon, jaja. Jag är trött så goooooodnatt/M


Varför ska man ta livet av sig om man ändå inte får höra snacket efteråt?

Rubriken är från Magnus Ugglas första album. Satt och lyssna på hans radioprogram i bilen hem från stockholm så nämnde han det där, och det är ju bara för sant.
Snart så ska jag, mamma och pappa dra oss hem.
Idag fyller även världens bästa mamma år, GRATTIS!!
adios/M

sova ut

Sov verkligen ut idag, vaknade av mig själv vid halv 1. Väldigt skönt!
Om ett tag kommer lite släkt och firar mig och mamma, trevlans!
Ha det gött/M
För ett år sedan med Sara i Stockholm!

hälften till 30

Dagen i ära, jag har fyllt mina 15 år nu. Hälften kvar till 30.
Jag har haft en mycket bra dag, och jag måste säga att mina föräldrar är otroligt underbara!
Men nu ska jag sova, första gången som 15-åring, godnatt/M

STHLM

Så nu har man befunnit sig i Stockholm en dag! Har hunnit med en hel del shopping och jag måste säga att jag har en aning ont i fötterna. haha

Mamma och Klara är just nu och handlar men jag stannade kvar här i Klaras lägenhet.

Men vi hörs någongång/M


Purple

Tack, tack, taaaack!

Fick ett lila läppstift av min underbara friendos också, taaack!
hihi

lovely

Wonderful

Ska snart ta och börja packa för imorgon drar jag till Estockolmo och på fredag åker vi direkt upp till stugan.

Mina bieber-kompisar åkte hem för ett tag sen och jag kan säga att vi har haft många intressanta och roliga samtalsämnen, kollat på en bra film utav två och fått bieber-fever. Alltså har vi haft det superduper!