blir nog det sista

Tjollahopp, det här inlägget blir nog det sista från mig på några veckor.
Om cirkus 50 min så drar jag mig vidare till käraste Stiftsgården och har det härligt!
Hoppas ni alla där hemma får det super för det kommer jag att ha!
Puss hej/M
peace out, nu går jag och lär mig om jesus.

skänker en tanke

Skänker en tanke till alla i Norge, det fruktansvärde som har hänt borde inte få hända.
"Att en person kan ge så mycket hat, tänk då hur mycket kärlek vi alla kan ge tillsammans"
Hörde det där på radion och översatte lite lätt, men så sant det är!

nuså

ja, nuså har jag hyrt in två friendos som ska gästblogga medan jag är borta på stiftis i 2 ½ vecka! :)
Här har ni dom!

härligt

love it!♥

some people want it all

kom hem från Greace i tisdagskväll men har inte haft någon lust att blogga!
Som ni kanske såg så la jag upp lite tidsinställda inlägg med några låtar som jag diggar, hoppas ni gillade det också!
I onsdags så drog jag först ner på stan och mötte upp min käraste Molly och tog en glass och snackade, myspys! Sedan tog jag och Sara bussen till Rättvik där mamma och pappa hämtade upp oss och vi åkte till Tällberg/stugan! :)
Vi har kollat på massor med film, gått och sett HP på bio (filmen var nog den bästa film jag sätt), vi har skrattat och bara haft det skönt!
Idag va jag iväg med mamma och pappa till Gävle där jag tävlade, det gick skit. heh
Vi drog sen till Valbo och IKEA.
Nu har jag precis laddat upp lite bilder på fejjan, snart ska jag väl försöka packa lite eftersom på tisdag så drar jag vidare till STIFTSGÅRDEN, YAY! :D äntligen!
Hörs snart, puss/M

hon vill veta vad jag tänker

Hörde den här låten för inte så länge sedan, jag föll direkt! Så himla härlig, texten.. ja allt!

men vänta nu ett tag, är inte det ditt ex?

Tror inte det är många som har hört den gär låten, den har ganska sjuk text men den har ett så skönt sound!
listen!

I said boooy

Återigen en superlåt från Rebecca och Fiona med Adrian Lux!

de é fest nu...

Så sjukt dålig låt att den blir bra, haha!

we are going to save the world tonight

awesome med Swedish House Maffia!

beautiful girls all over the world

så underbart vackra, mina flickor!

you could do enything

diggar verkligen Rebecka och Fionas nya låtar!

för en vecka sedan..

.. så hade vi ju ett superhärligt kalas för Karol. Blev picknick, minigolf och glassätande!
wiho
födelsedagsbarnet

glida runt, hänga runt. Låna pengar

Basutbudet feat. Rebecca & Fiona

Asbra låt!

älskade

Nu har jag införskaffat mig den vackraste klänning jag någonsin sett som kommer användas till konfirmationen!
ME GUSTA MUCHO!
bara så att ni vet!
puss/M
en mindre charmerande bild.. hah

en gårdagens outfit + grön jacka!

tänkte bara...

Tänkte bara berätta att imorgon så tar jag, min syster och mina päron flyget till GREKLAND, Santorini!

Ska bli så himla skönt att känna solen bränna på kroppen en hel vecka istället för det här regnvädret i Sverige! :D

kankse fixar lite tidsinställda inlägg och så tror jag att jag kan blogga därifrån men det beror på om padre tar med datorn!

Puss hej, hörs nog ikväll/M



senaste gången jag var i Grekland


till sist

Har gjort en massa saker nu i veckan så har inte kunnat blogga något.
Men kan berätta att jag har firat Karols födelsedag med pickninck, jag har tältat, varit på cykelakuten med mamma (som även var ganska dålig, ta inte illa upp ni som gillade det), sen har jag träffat Sara och några fler, har träffat min släkt och firat farmor och farfars 60-åriga bröllopsdag och sen idag har jag checkat brorsan och hans tjej simma vansbrosimmningen.
Det var väl det och nu är jag i Tällberg!
myspys, ciao/M

today

tog lite snabbt kort sådär på dagens!
Inte dom bästa bilderna, men shit samma!

we will meet again

Hejsan hoppsan!
Nu ska jag ta och äta lunch och göra mig iordning för att sen åka ner på stan!
Puss hej, ha en bra dag/M

KAROLINA PALM

GRATTIS TILL VÄRLDENS BÄSTA KAROLINA SOM IDAG FYLLER BYXMYNDIG!
Tänk att du nu också får cykla utan hjälm lagligt!

busungar!

it's gonna take a lot to take me away from you

En av de bästa låtarna som gjorts!

Midsommaroutfit


Loppisfynd

åh, gillart! Hittade en grön jacka och en blå-grå stickad tröja för 140 kr tillsammans!

man ser inte så jättebra, men äsch nu får det vara så!

last night

gårdagskvällen var askalas, grillade med några från friidrotten och några andra snubbar vid gullnäs!
Sandra sov kvar hos mig på natten. Sen var det ju tänkt att jag skulle jobba idag men det blev ju inte så bra eftersom det är mulet ute. Jag tog iaf cykeln upp till stångstjärn men det var inte en kotte där, illa!
jaja, fick iaf lite motion när jag cyklade!
Men nu ska jag ta och kolla på någon film tror jag, filmälskare som man är... hehe!
Puss hej leverpastej/M

slappa

ne nu ska jag ta och lägga mig i soffan och kolla på någon film. Det är ju endå mulet ute så..
Puss hej leverpastej/M
miss ya, girl!

snart blir du byxmyndig också!

lite nytt i blöggen