own

Så nu börjar jag fatta photoshop mer och mer! :)


hyper

tävlade idag då, slog till med att persa och komma över drömgränsen 1,50!!!! Fyfan vad jag vart glad eller det är jag ju fortfarande!! :D:D
Har ju försökt komma över 1,50 i ett år nu så det var då på tiden... :D
Det gjorde min söndag det!

Om 20 minuter skjutsar pappa ner mig på stan och till kristine kyrka, ska gå på gudstjänst med några random.
Vi alla ska konfirmera oss på stiftsgården så innan vi ska dit på påsklovet måste vi ha gått i kyrkan 5 gånger och fått underskrift av prästen, onödig info menmen!

pöss, hoppas ni har haft en lika bra söndag som jag!


Glädjehopp! :D


photoshop



prövade redigera en bild i photoshop, är inte så van om man säger så!

hela livet var ett disco

om en vecka kommer spanjorerna, läskigt men rätt spännande!
Min spanjor heter Jacaranda, verkar supersnäll!

för tillfället sitter jag och jobbar med engelska, blev klar med ett periodarbete nyss så det är ju bara att fortsätta på resten och försöka bli klar med allt!

Okej, det där var inte så rolig fakta menmen...

FREDAG IMORGON!!!

godnatt


check out the sweeties!

JAG FÅR DAMP!


friidrott snart


yeah

nu ska jag göra mig iordning för att sedan dra vidare till skolan och muuuusikalen!

Helt crazy!



åh, sommar... och blåmärken

mja

hej!

var på kupolen idag

hejdå!


hihi

smart chey

asså vilket kioskmongo jag är, glömde min glasögon i skolan och ska ju inte dit förens på söndag..

kan fan inget annat än skratta åt mig själv.. hur lyckas man?


gulligt...

Det


Åkej

åkej.. bara för att det var en vecka sen jag uppdaterade...

I helgen var jag till stockholm och tävlade, träffade syrran på lördagen inne i stan tog sedan pendeltåg ut till huddinge, för första gången SJÄLV snacka om att jag var rädd...
tävlade sedan på söndagen, det gick bajs!
Bodde med Tove, jag tror hon saknar min sång kl 1 på natten när hon ska sova numera..

Sen hela veckan har vi jobbat med en musikal i skolan, så jag har varit väldigt trött så det är anledningen till att jag inte har uppdaterat.

var också hos karro i tisdags, åt pepparkakor. Tack Karro!

nje men nu ska jag ta och smeta in en ansiktsmask i facet och sen sova, genrep imorgon ju!

pöss och godnatt!


nån random från musikalträningen..
Lisa skrik om jag ska ta bort!

Zumba

Zumba var askul, pröva det allihopa onsdagar kl 19.45!

men nu ska jag sova!


clothes

hejsan hoppsan!
sitter och provar kläder för musiklalen vi gör i skolan, hittade precis min gammelmormors tröja med världens axelvaddar från 80-talet, haha!

Ikväll drar jag vidare på zumba med mamma, nääjs!


!!

en galen


massa galna bilder just nu...

C-c-crazy


Christine

Hejsan hoppsan!

Sitter och väntar på att klockan ska bli 16.55 då jag ska ta bussen till Christine! Hon ska ha en tjejmiddag för att hon fyllt hela 15 år och med det är hon ju även byxmyndig, grattis!!:D

Men det var väll allt för idag, ha en super lördag!
Puss


hell yeah!

Åkej



Kanske lite för redigerad, men själv tycker jag den blev rätt frän..

Random



asum dag

Åh vilken bra dag den här dagen har varit!

började med slalomi Källviken med Mollan, och sen så träffade vi på Alicia och Maja och det gjorde ju inte dagen värre precis, superkul!
När jag kom ehm blev det en lååång skön dusch och sedan satte jag mig mig med fötterna i varmt vatten/fotsalt och läste en bok och fixade fötterna och ett + på det var att man fick äta en supergod middag!
Kan det bli bättre?

men nu ska jag sova, puss och godnatt!


for the firts time

Slalom med Molly imorgon, askalas!:)


This is my beautiful irish friend!♥

sticka

Nu ska jag sticka till Sarisen och sticka... hihi nej vi ska checka True blood första säsongen!:)

Pöss


BL

ska dra mig bort till tv:n för att checka Biggest loser!

G A L E T

Den räddade hunden
Första bilden jag la upp på bloggen, hihi söta Sarisen!

fin mobilbild på mina nyårs kläder


last year

Då var det ju det här inlägget igen.. men som sagt det var ju nyss 2010 som jag tänker visa upp :)

JANUARI

Var på tävling i stockholm hade askul med Emma
Var på Kupolen med Molly och Karro, garvade och hade det trevligt
Vinterprojekt med skolan



FEBRUARI

Fick instresse för pärlplattor, okej det var tidigare menmen
projekt med NO:n i skolan
firade Mollys födelsedag med Karro Tyra



MARS

Drog till Sälen för att bror och pappa skulle åka öppet spår/vasaloppet
åkte längdskidor med Sara och mamma
tittade på melodifestivalen med Karro, Anna och Molly
Tog en tripp till stockholm



APRIL

Var på min kusins bröllop
hade en sleepover med Karro, Anna och Molly



MAJ

var någonstans med klassen.. hah
Tävlade i höjdhopp
hade en trevlig stund med Sara
uppträdde på Rock in frio



JUNI

Klassen tog en dagstripp till Stockholm
fick ett idrottsstipendium och drog till Idre, träffade nya kompisar
Det blev midsommar
Jag, mamma och pappa drog till USA


JULI

Vi fortsatte vara i USA och åkte sedan hem
hade ett trevligt dygn med Emma och Jessica
Karro, Molly och Anna kom till Tällberg



AUGUSTI

Sara kom till Tällberg
Jag stack till Stiftsgården en vecka



SEPTEMBER

Min morfar hade en fest för sin 70-års födelsedag
sleepover med de 3 muskitörerna



OKTOBER

Jag och Jessica överraskade lilla Emma för hon hade fyllt år



NOVEMBER

Hade en trevlig dag med Christine
drog till stockholm med Sara och mamma för att fira min födelsedag och ha fun




DECEMBER

Jag sov över hos Anna och hade det super
Tog med kameran till en liten tävling
Firade jul med familjen
Tillslut firade nyår med Familjen Palm!


så detta var 2010 men mer har hänt som jag inte orkar visa!

Puss hej leverpastej

Nu börjar 2011

nytt försök...

Okej, lugn nu Maja... hade skrivit en lång fin förklaring om ett inlägg som jag råkade radera och såklart råkar jag stänga va den j*vla datorn så det försvann... IGEN!

Så nu blir det en snabb förklaring om det inlägg somjag skrev...
Jo i fredasg så tänkte jag göra ett litet inlägg om 2010 och så blev det stressigt för jag och mina päron skulle till familjen Palm och så hade jag skrivit hälften och så råkade jag radera det, B A J S!

men nu tänkte jag göra ett nytt försök på det inlägget även fast det är 2011 nu, men det går väll bra ändå!


again

så har man bytt rum igen!