Got a haircut


Är verkligen supernöjd, tack världens bästa mamma!

Outfit 26/2 - dress


På dopet: Klänning - Urban Outfitters + Dr.Martens

Jag vet, slitet hår...

What happened


Okej, jag orkar inte beskriva i detalj vad jag har gjort i helgen därför så får ni bara en liten överblick. Lördags Hängde jag med Sara inprincip hela dagen förutom en stund då jag mötta Karol på stan. Vinkade sedan av Sara som skulle åka till Spanien på språkresa i två veckor (hoppas du har det super!). I söndags (igår) så var jag först på min kusins barns dop, åkte sedan till Karol med Molly sov och hade det mys där. Idag så hängde jag med M&K, pysmys.

Imorgon vankas det tågresa till huvudstaden med M&K, där ska vi shoppa!! Åker sedan hem på kvällen igen.

Light up my world


four of me


two different shapes


Outfit 24/2 - Dare to wear


Skjorta - Röda Korset, Stickad tröja - New Yorker, Mobilväska - Monki (fått av syster), Mössa - Lager 157, Tygkasse - Ny från Röda korset

Birds flying high

Riktiga vårkänslor idag, man börjar höra fåglarna sjunga. Härligt.


Outfit 22/2 - shorts + white


Jacka - Röda korset, shorts - Avklippta jeans från Röda Korset, Vit flufftröja - Röda Korset, + Dr. Martens

Love the dresses


Is this the way to do it?

Anonym om Recently purchased
Vilka fina grejer! Vart finns den butiken? :)

Svar: Jadu, vart ligger butiken.. haha är superdålig på att förklara. Nej men vet du vart pappersvinden låg förut? Det verkar som de flesta vet vart den låg, Röda korset ligger iaf där. Om du inte förstår så får du adress osv. så är det bara att söka på Googlemaps. (Google♥)

Falu Röda-Korskrets Mötesplats Kupan Parkgatan 1A, 791 30 Falun 023-127 85

nobody puts baby in a corner

Bildkälla: Google

En ut av de bästa filmerna som har gjorts gick igår kväll, Dirty Dancing. Satt och kolla in deras kläder, och damn vad snyggt dom klädde sig, snacka om inspiration.
Men åh, skulle verkligen ha velat vara ung på 80-talet, förstå vad fränt.

Aja nu ska jag sluta drömma och komma tillbaka till verkligheten.

So friggin' good





Lyssna, lyssna, lyssna!
Asså jises, den här kvinnan har en speciell och otroligt bra röst och låtarna är så sjuuuuukt bra.
Tråkigt nog, som många andra stora artister så knarkade hon ihjäl sig.

Juste, namnet var JANIS JOPLIN, lägg det på minnet.

Evil will rule


Rubrik: favorituttryck

News from USA


Thanks dad!

icecold+


M.M.M.


Mys Med Molly.

Recently purchased


Allt från röda korset.

skating in the middle of nowhere


Teenager Post



source: www.teenagerposts.tublr.com

Bad luck

Tre bollar och en armbåge i huvudet, det var resultatet efter gårdagens idrottslektion. Bollsporter är inte riktigt min grej, bollarna liksom letar efter mitt huvud och mina glasögon. Tycker dock det är superkul och därför kan jag inte bara stå och titta på utan jag vill vara med, men jaja kanske ska börja ta det lite lugnt och ta skydd för bollarna.

Did you give the world some love today babe?


Jag vet, valentines dag har redan varit men kärlek ska man fortsätta ge. (L) ove♥


Natural feeling


Lovely - O children


Låten enligt mig är helt underbar, så glad över att jag hittade den.
Det kanske är någon person som känner igen den, det kan bero på att den är med i Harry Potter och Dödsrelikerna 1, i den HÄR scenen. Älskar verkligen den scenen, så fin!

Sparkling pictures


Begin to be a bit tired of winter now



Haha, älskar att jag skrev 'enjoy the snow' i förra inlägget och nu är jag bara trött på det.

enjoy the snow

En undebar dag ute på isen med syster.


This morning before school

 

 


Whitney Houston - Rest in peace ♥



Kvinnan med den fantastiska rösten, må du vila i frid.

details +


Cube


Försökte mig på rubikskuben i ett tråkigt läge, gick ju inte så bra, haha.

outfit - grey + blue + gold + black

New Yorker, syster, Lindex, JC


take care of everything



Asså min pappa är ju värsta fashionboy, haha! Nej men han hade några tröjor och koftor nu som han inte kunde ha/ Inte ville ha längre, så då fick jag ta det. Går ju alltid att experimentera ihop något med kläderna.
Skinnjackan på bilden hade far i sina yngre dagar och som jag nu har använt flitigt några år. LikeLikeLike.

look through my eyes, then you may realize how I feel


halli hallå, allt är kaozzzzzzzzzzz right noooow, men imorgon (idag) ska jag iväg med systeryster till Romme och åka lite skidor som ska bli askalas.

get inspired and then inspire


swanlake


hair +


dress my world


Outfit 7/2 - Green belt + pink lipstick


I am a tree reaching for the sun, please don't hold me down


When someone ask you how you are, they really don't want an answer


Music for you

Hej oh hå! Onsdagen den 8/2 (alltså nu på onsdag) kommer jag och pianoelever från Dans och Musikskolan befinna oss i Kristineskolans Aula (3 trappor upp) och ha en liten konsert. Jag kommer vara med och sjunga bara. Min tanke var då om det är någon själ där ute som läser denna miniblogg inte har något roligt för sig eller kanske vill ta en paus från pluggandet så kan ni alltid komma till Kristine och lyssna på lite musik. Det börjar kl 18.30 och det är fritt inträde.

Yes, det var det! BYEEE

some pictures should not be touched


Three new

 

1. Röda Korset 2. Röda korset 3. Lindex


Like/dislike

Gillar:
Chuck
Avokado
Passionsfrukt
Skärp
Lättsaltade lantchips
Läppstift
Roliga lärare
Svarta jeans
Musik
Rea
Kupan
Min säng

Ogillar:
Dyra kläder
Kyla
Lite pengar
Frestande reor
Saker på golvet (som jag har nu)
Läxor
Lite tid
Oförstående saker


The happy moments

Har alltid gillat den här bilden, kanske för att jag blir glad av den och att det är så jag vill vara. Glad.


What if I could bring the flowers back to you?


Åh, vill att våren och sommaren ska komma med fina blommor och härligt väder nu, skulle vara så underbart!

Rainbow + tea

Sitter i mina FÄRGGLADA haremsbyxor/ballongbyxor, dricker te och kollar på Biggest Loser. Pysmys


Pink +


blurry cross


My lipstick


Orange + Red + Pink + Purple