kan inte sova...

Måste nog lägga mig och titta på en film, jag kan inte sova!!

Sov så gott!


W S S A


shoes



everything..

Var och tränade idag, riktigt skönt, känna att man har gjort något bra! Men tråkigt nog så råkade Andreas snubbla och bryta armen, stackarn!

Har nästan packat klart.
Men nu ska jag kolla om det är något mer som ska ner!

Jo förresten så kommer jag kunna blogga i Usa tror jag, pappa tar med sin dator så det blir bra!

Pussis


stek

nu blir det stek med Saris!:)

bilder mm

Nu har jag varit hemma från tällberg ett tag, håller på att packa lite lätt och tittar på lite bilder. Men nu ska jag ta något att äta sen ska jag sova.
Pussis


V.I.F. MJ

För 1 år och 2 dagar sedan dog Michael Jackson. Även fast jag började gilla hans musik efter han hade dött, så tycker jag att det är tråkigt att han dog. Han borde ha levt längre, han blev ju bara 50 år. Jag kommer aldrig kunna förneka att han gjorde bra låtar och danser och så tror jag många fler tänker, för han var och är fortafarande en super showare!

Mina favoriter, låtarna kan vara lite sega men texterna och melodierna är ju för bra!




Den har jag sjungit för mina kära vänner nån gång, you are not alone!♥

Holen

Snart bär det av till Holen där det är en majstångsresning, trevlans!:)
Hoppas alla har haft en bra midsommar och fortsätter ha det, pussis!

tankar och midsommar!

Jag har tänkt på en sak, att farmor låter mycket äldre än vad mormor gör och det är samma sak med morfar och farfar för morfar låter mycket yngre än vad farfar gör, konstigt!
Idag är det iaf midsommar som firas med släkten här uppe i Tällberg, men nu ska vi upp och äta sen bär det ner till byns majstånsresning och tipspromenad, traditiooon!:)
Ha en bra midsommar, pussis!

yes

Jag säger förlåt för sådär blogning men nu är det sommar och då ska man inte sitta frmaför datorn hela tiden!
Sitter just nu här uppe i Tällberg, har precis tittat på Mamma Mia. Den är ju så bra älskar den och Merly Streep är ju en så bra skådespelare! Men nu ska jag ta och sätta mig ute i solen.
Pussis

tällberg nu..

nu åker vi til tällberg men vi hörs mer där!:)

Pussis!

Molly Moroney och Anna Ekborg

sitter och smsar med Anna E och Molly, vi har en liten twilight diskussion eller ska jag säga twilight tjaffs*. haha.

Idag har jag och Anna iaf legat nere vid bryggan hela dagen, så skönt! Jag hoppas jag har blivit lite brunare.

Men nu måste jag packa upp min väska som jag hade i Idre, ja jag vet jag är seg men det är så tråkigt och drygt att packa upp!

Men nu ska jag börja, puss

Snart!

Om en vecka=7 dagar åker vi=mamma, pappa och jag till Usa=New York/washington DC !
Gud så jag längtar, tänk bara när man landar i NY och bara se hela staden framför sig.... Jag dör snart!:')

Nu ska jag gå ut i solen och lägga mig i gräset och lyssna på Snabba Cach.

Ha en super dag, puss


300 inlägg

drog förresten med mig en förkylning hem från Idre, trevligt!-.-'

godnatt!



Ville bara säga att jag saknar dessa två, Molly är just nu i strömstad och Karro åker till Grekland på torsdag så puss på dom!

scary

Snart kommer Anna hit sen ska vi titta på en skräckis i deras husvagn, scary!

Pussis

00:01

ska nog sova nu, godnatt!

Premiumlägret!



Allt har varit så himla bra, älskar't!

Anna

okej jag skämtade jag ska gå till Anna snart!;)

Puss

-rubrik-

vaknade halv 1 idag, ganska så skönt! Nu ska jag ta och klä på mig sen ska jag gå ner till bryggan en sväng och kolla!:)

Puss så länge!

sängen nästa

Nu ska jag gå och lägga mig kanske titta på någon film på datorn!

Puss


hemma

idre, fyf*n vad kul det har varit!:D kommer sakna det, men tur att det var många som var ifrån Falun!
Men nu ska jag ta och ladda in bilderna sen ska jag lägga mig i soffan och titta på tv.

Puss!

klantig som man är...

haha, ja rubriken talar! Jag skulle nämnligen hänga en tvätt. Då hängde jag upp mina träningstajts och så snärtade* jag till mitt ben med dom. Lyckat aa, fast ne!

Men nu har jag iaf packat klart eller ja nästan det är några träningskläder som ska ner men dom tar jag imorgon. Intressant fakta...

Men nu måste jag sova, ha det gött kanske slänger in något inlägg imorgon om inte så hörs vi på lördag eller genom mobilblogg, puss och gonatt!


på skolavslutningen hade jag detta på mig...




Puss!

staden

Idag ska jag ner på stan en sväng på stan med Saris och köpa en bikini!

Men nu ska jag nog ta och värma min mat och sen ska jag ringa Saris!

Puss


hallihallå!

Idag tog jag och Sara cyklarna och cyklade till Willys och pantade. Jag hade en back på pakethållaren och en stor plastpåse på ena styret och en stor papperspåse på andra, Sara hade likadant fast ingen back.
Vi måste ha sett väldigt retarded ut, hahah!
Jag känade 120 kr och sara 13 kr.

När vi kom hem stress åt vi och sen tog vi bussen till Lager 157, jag fick med mig en T-shirt och ett linne hem för bara 120 kr!

Men nu ska jag ta och sova, imorgon blir det att packa till Idre.

Godnatt!


En liten söt bild på min Karolina!

panta mera!

panta burakar med saris nu!

puss

Saras place

kom hem från sthlm för några timmar sen.

Just nu är jag hos Sara och vi sitter och kollar på Remember me, en sjukt bra film som rekomenderas!!
Men nu ska vi titta vidare och äta russin.

Ha det bäst, puss

slussen

Sitter i Elins lägenhet, idag gick vi genom stan till slussen och var på en fotoutställning. Blev faktiskt väldigt inspirerad. Ska nog börja ta mera porträtt kort!

Men nu ska jag titta på lite ointressant VM, ha det bäst puss


Stockholm

ska packa nu sen åker vi till Estockolmo, men nu måste jag fortsätta packa så vi kommer iväg!:)

Ha en bra Lördag, puss

Sommarlov

Nu är det äntligen sommarlov!:D Hur glad som helst!

Imorgon bitti drar jag, mamma och pappa til stockholm och gör något... ska träffa syskonen och det var det tror jag. hah

vi hörs, pusss


last day

skolavslutning imorgon, taggaaaa!:)

Men nu ska jag sova, godnatt!

allt

Nu ska jag sätta mig och fingerpåta och titta på vampire diaries!

och nu skulle jag visst äta, heh


Mina fina kompisar!

Vilken vacker kompis jag har!


vad ska man skriva?

Kom precis hem från Gullnäs. Såg när Saras klass splittrades och bara tänker på när våran klass ska göra det, gråtkalas!
hah



vilken skola, vilka minnen och vilken klass!
så sjukt med bäst!

dagen

idag började vi kl 9, ganska så skönt. Sen var det lilla avslutningen som vi kallar det, och där delade dom ut stipendier och man får uppträda om man vill. Blev lite chockad, jag blev tilldelad idrottsstipendiumet! Haha, jag ska till idre fjäll nästa vecka från onsdag till lördag!
Jag fattade ingenting, jag? stipendium? ne, men aa det var ganska roligt iaf!

om en stund ska jag dra mig till Sara och ta kort och kl 6 blir det gullnäs och korttagning.

Men vi hörs senare med kort och lite annat, puss


ändring

ändrade planer på min skolavslutnings klädsel!:)
Kommer visa bilder på själva skolavslutningsdagen!

lite design ändring!

Jag, Anna och Karro hade "spa-dag" idag. Superskönt vi hade ansiktsmask fixade fötterna och massa andra härliga saker. Så nu känner man sig jättefräsch! Molly skulle egentligen också ha varit med men hon blev sjuk, men vi får hoppas att hon blir frisk tills skolavslutningen. Krya på dig Molly!♥

Men nu ska jag titta på lite tv och slappa, puss!


Maja ska sova nu!

Dags för mig att sova!

Gooooooodnatt


knasiga bannaner

rubriken? vet inte, kom bara att tänka på det!

Jag orkar värkligen inte att skriva men vi va i stångstjärn idag och det var väl kul, men nu ska jag sätta mig och titta på MMA.

Puss


8 JUNI

sitter och väntar på att klockan ska bli 8.10 så jag kan cykla iväg. Nej men nu drar jag orkar inte vänta!

Puss hörs senare!:)


MTV movie awards

spelade in MTV movie awards men när det var som bäst så la den av, den hade inte spelat in hela! åå fan vad sur jag blir. ursäkte svordomen. Men som tur är så visas det i repris imorgon 20.40 och massa andra dagar!

Nej men nu ska jag sova, imorgon ska klassen till Stångtjärn så jag ska träffa KarroBarro 8.20 vid preem!

Godnatt så ses vi imorgon!


1:a plats

har precis kommit ut ur duschen och nu ska jag sätta mig med min älskade skål med yogurt och flingor framför tv:en och titta på en skräckis!:)
Tävlingen gick föresten bra också, eller jag hade ganska dåligt resultat men vann iaf!;)

Puss på alla!


diggar karros "blink"!:)

aa

sticker till Sara nu!:)


stockholm med klassen






Så grymt kul vi hade!!
:D

ett inlägg

nu ska jag sova efter ha vart på rix fm och badat med Anna!:)

Puss

time for bed

puss och godnatt!:)

Sara

nu ska jag dra till Sara en stund, hörs senare!:)


Ser ni någon skillnad?:)

2 juni 10.40

sovmorgon till tio i 12, så skönt!

Stockholm igår var super, skriver mer sen med bilder då.

men nu ska jag duscha äta lunch och sen dra till skolan!

Ha en bra dag, puss