Nicely from December 2011


New - Made myself + bought

image description

image description

image description


Weekend in Pictures - Stockholm + Brunch


Ought you go to bed


Går och lägger mig av två anledningar:
- Jag är trött.
-Trött är jag.

haha, trött humor jag har, haha!

Nicely from November 2011



endast dåliga mobilbilder

Losing control


Nicely from October 2011


Fuck. It. Up.


Home, yes i am home

Hemkommen från Stockholm nu, åkte dit igår då min kära syster fyllde år. Idag så åt vi lunch med hela familjen och sen blev det lite turboshopping innan jag, mor och far åkte hem med tåget! Haft det super, trivs verkligen där! Kan inte riktigt säga detsamma med Falun, fast det kanske beror på skolan dock..

Imorgon ska jag äta brunch med K&M för att sedan ta en simtur uppe på lugnet, myspys.

 


Nicely from September 2011


In the window


ramar från ikea

Nicely from August 2011


i want to be a bird and fly away, fly away


Make a change


Internett ger inspiration, så idag gick jag ner på stan köpte säkerhetsnålar och nu har jag hållt på och trixat med en gammal t-shirt. Ni kanske får se resultatet sen.

deep feeling - feeling deep


Nicely from July 2011


a piece of a nail polish


R.I.P. my favourite jeans

Min svarta jeans sprack idag, ouch! Mina absoluta favoriter under hösten, så nu måste jag köpa ett par nya svart jeans, hur ska jag annars klara mig?

Nicely from June 2011


Nicely from May 2011


Nicely from April 2011


Nicely from March 2011


Detail - Pencil


Nicely from February 2011


Cross + feather


Nicely from January 2011


Look for the stars


Outfit 19/1 - green+skirt


Believe in yourself


I know that girl, but I don't want to


You know that feeling?

The Face / Ansiktet


Skönt sound, men texterna är lite odd!

Hell to the Yes


Åh, nu vill jag verkligen ha vår! Det är en av de härligaste årstiderna enligt mig, fast ett minus är ju att jag är allergisk mot massa pollen och annat.

my heart beats for this city, New York♥


Happines


Hallihallå, måste bara säga att jag har riktigt underbara vänner som jag love the most!

Go for it


Happy Violence


wonderful night with my friends


När jag fyllde år så fick jag dels ett lila läppstift men även en trerättersmiddag ut av K&M, så igår kväll gick denna middag ut av stapeln. Och jag kan säga att maten var underbart god och att vi hade det superduper, med mycket skratt och ja.. skratt.

Duktig som jag är så glömde jag kameran den kväll då man vill ha den mest. Så nu får ni dåliga ajfån-bilder. Men tur är så hade Molly med sig sin systemis så jag hoppas på att kunna få låna lite bilder ut av henne som jag kan lägga upp här. Här är iaf lite bilder på maten, för- varm- och efterrätt, en kaktus som jag gav till K&M (varsin) som ett litet tack och tillsist en söt bild på oss tre!

outfit, friday 13 - sparkling and purple


fun


Let's go crazy


why be "normal" when you can be different?


some details in my room, odd and fun

Köpte kikaren på en aktion för några år sen och hittade den nu, lite kul som dekoration!


Buspanic


Åh, hatar när busskortet går ut och man står i bussen med saker i händerna och ska försöka få upp plånboken, det tar ett tag och ja awkward moment. Men jag är inte bitter jag.

Yes, it is a toothbrush in my mouth..


Haha, ibland har man kul, ger en liten mördarblick på slutet också.

Ego is good, because it means you like yourself


Outfit 10/1 - I did my best...


why always so serious?

I never get enough of beautiful friends


Outfit 9/1 - I suck at taking pictures of my outfits


Random is... Random?


I tried to be cool...


...but it didn't work out

Laughing is nice


My dear friend Molly

Some new


Gjort om designen, kanske det blir lite roligare att blogga. Menyn är längst ner i bloggen, det ska vara så för jag tycker den är ful. Kommer nog mest lägga upp bilder, men kanske blir en och en annad text ibland. Jaja, enjoy!

Inspire me



Haha, yes! Nu är jag här igen, är fortfarande förvånad över att en del kollar in här ibland. Kanske lägger upp lite random bilder här då och då, just for fun.