Dag 9: Bästa minne

haha jag har typ glömtbort det här men jag kan ju fortsätta nu!
Jag har så sjukt många bra minnen, men för tillfället så är nog Stiftsgården veckan det bästa!
men sen var Usa resan asuum också och Spanien, äsch kan inte välja men STG ligger överst!
LOVE!♥

jag är tillbaka

kanske dags att börja uppdatera igen?
Nu är det ju bara 1 riktig dag kvar i skolan, asuuuum!
men nu ska jag ta och sova, jag hör väl av mig någon gång här på bloggen... haha men man vet aldrig när!
godnattis!

STHLM

Känner att den här bloggen går frammåt... nat!
haha, idag drar iaf jag och Anna till stockholm för prao och massa roligheter!
men nu ska jag fortsätta packa, puss hej!

I am home

hellu! Kom ju hem från Spanien i måndags kväll, har dock inte orkat blogga så..
Men bra har jag haft det eller familjen var lite läskig i början men det blev bättre, vill tillbaka dit nu saknar alla mucho!
igår, operation dagsverket och Rock in frio! Spelade en låt med Tove :)
Och sen idag är det studiedag, så sköönt!
Bilder från spanien kommer när jag redigerat och skit, det kan ta ett tag!
Puss hej!

Spain here

Lever just nu i en spansk familj i Spanien, `fick ett tillfalle att sitta vid daroen sa...

Att bo har ar val sadar, har vart lite jobbigt men det ar ju inte lang tid vi ar har!

Nejmen, hoppas ni i Sverige har det bra, sjalv har man blivit solbrand pa ryggen, och fatt en t-shirt branna... haha!

Adios amigos!


smockad dag

Låg och solade i en timme nyss, så skönt!
Nu ska jag ta och äta, sen packa lite mer, klä på mig, åka ner på Annas konfirmation, sen hem till moster och sova där eftersom mamma och pappa åkte till Kreta i morse!
dagen för mig, puss hej!

joy

Lyckan när mamma kommer in med choklad... mums!♥
bilden passar in!

börja plugga

Sitter med No-boken och alla No-paper framför mig, prov imorgon och jag kan nästan ingenting... lyckat! NAT
haha, nöjd med idrottsprovet som vi fick tillbaka idag iaf! :)
Nu ska jag plugga vidare, BEHÖVS!
puss hej!
Jag, Sofia and Louise... STG!♥

Dag 11: Något jag saknar

hm, det är mina kära vänner nere i Spanien!