Alice in wonderland

Alice i underlandet med la familia nu!:)


knas!

säger godnatt nu, eller snart..


en till liten bild på familjen!

Yesh

Hola

har införskaffat mig nya slalompjäxor och stavar idag, känns härligt för då kan jag äntligen åka lite slalom!

För tillfället sitter jag och Molly Evelina Moroney och snackar på skype medan vi bäar som får och jag sjunger lite pippi långstrum låtar!

imorgon blir det att vara med Sara, askalas!

pus och hej leverpastej

ps. Molly låter verkligen som en get!


glada familj!


work out

hejsan hoppsan!
har precis kört lite egen träning medan jag har tittat på E.T., asså den filmen är ju något speciellt!:)
ska väll börja packa snart eftersom vi ska bege oss hem ifrån Tällberg!
det har varit en väldigt roligt och trevlig jul med massa fina julklappar!
se ya soon!

did you know that it's christmas?

tjollahopp!
har inte blivit någon bloggning dom här dagarna runt jul eftersom det är just jul! ;)
kommer säkert bli något inlägg dom här dagarna men inte så mycket!
men nu ska jag fortsätta umgås med släkten :)
ha det askalas och god fortsättning förresten!
nån random från NY!

00:17

Dags för mig att sova nu!:)
julafton imorgon också, askalas
a hell of a town, that I love♥

skön kompis jag har


home is when i am whit you

tje, sitter och skrattar åt lite roliga inlägg på fbook, en sida där roliga inlägg från facebook visas!

yesbox, trevlig dag idag också. Fika och lite julklapps-shopping men Anna, Molly och Karro, askalas!

kärlek till låten!♥


samma gammla visa, godnatt

nu ska jag gå och lägga mig.. och förresten så fick jag och Joar träna slägga för första gången men Sveriges bästa släggkastare, den ni!

God natt



Bild ur dregelmappen..



next

drar mig vidare till duschen och maten för att sedan åka och träna.

Kram


åh, gott säger jag bara

en gammal goding



dags att gå och lägga sig nu då har ju inget annat att göra så..

sista advent vi tääääänder 4 ljus som lyser så fint i vårt hus

tjenixen, ska hoppa in i duschen nu sen blire att sälja laxar, Jazzi är här också!:D
knas

måste se på julkalendern också missade igår opch idag.. :/

byeeeeee


Maja tänker..

jag har tänkt på en sak.. nämnligen att musik ändrar ens känslor.
Jo för när man tex när man lyssnar på någon moll låt som är väldigt lugn och ledsam så blir man världens ledsnaste person och sen så kommer det en up-tempo låt och så bli man as sugen på att festa och sen helt plötsigt så kommer det en låt som får en att vilja resa se världen och som får en till världens gladaste person och sedan en härlig låt som får en att tänka på hur kär man är.. åh vad knas allt kan vara men ändå så underbart!

Min lilla fundering :)



knas

tjeeenis!
har precis duschat efter att ha varit och tävlat, eller ja tävlat och tävlat det var mest en tränigstävling... iaf så persade jag på 60 m som jag aldrig tävlar i för att jag inte är så duktig på det (inte är så duktig på det = suger på det!). och sen hoppa jag höjd, men jag bajsar på det för jag kommer aldrig över mitt pers!
Alla som hade deltagit fick julskum och jag fick även en chokladtomte för att jag hade persat mest på 60 m, haha mobba.

nu ska jag nog sätta mig och titta på en film och sen kanske ta och dela ut laxar, hatar laxarna men måste göras.

åh, juste vad heter den där knölen man har på innersidan av foten? heter den också fotknöl eller? aja den råkade jag stämpla med spikskon på något konstigt sätt när jag hoppa höjd, mobba mig igen!

byeeeee


askalas nu ska jag sova

gonääätt...

hm..

har börjat fundera på om jag kanske ska börja skriva lite här igen, nu är det ju jullov så då har man ju ändå lite tid över...

Detta kommer säkert bli absolut knasigt.. aja

haha absolut knasigt lät ju som absolut hits for kids, yeah!

där ser ni, redan helt mobbat.

nu ska jag nog göra något knasigt också som att titta på lite tv.

so long suckers, nej nej inte suckers... so long ALLA mina läsare, många läsare *HOST*

pink


Annaaaaaa!


K inte C


ska avreagera mig på tävlingen imorgon


I want the summer back