it's just not my thing

Hejsan, tycker inte det är så kul att blogga längre så jag tar och slutar skriva och lägger kanske in lite bilder då och då.

Puss


Stg

Sitter just nu på en parkbänk vid siljan och tittar på när mina mina vänner badar. Jag är på stiftsgården och därför kommer jag nog inte Blogga något mer förens på lördag! Pussis

8 augusti

Okej det blev ingen packning det blev bad med mamma istället men senare ska jag packa, hah!

packa

Nu sätter jag igång min packning tills imorgon!
Puss

s-silver

Kanske ska ta och berätta hur det gick på tävlingen. Jo, jag kom på en andra plats och hoppade 1,46 som är 2 cm från mitt pers. Eftersom jag inte har tränat på cirkus 2 veckor så var det ändå ganska bra, haha. Sen var det ju lite annat info om tävlingen som jag först tänkte skriva om men kom sedan på att ni inte är så intresserade hur många som var med och att hur min ansatts var, ehe!
Mobbat!
Nu tänkte jag fixa mig inför sängen och sedan lägga mig och titta på ett avsnitt från andra säsongen av True Blood, gonatt!

Om en timme eller så drar jag iväg till...

om en timme eller så drar jag iväg till Leksand och tävlar! Jag har en riktig bra känsla att jag kommer hoppa högt idag, men vi får se jag kanske floppar totalt!

Men nu ska jag packa ner grejer för jag ska till stiftsgården på måndag till lördag så då måste jag ha med en del grejer här ifrån också.

Puss och ha en super dag!

kusin vitamin

Nu drar jag till kussen som fyller 20 år och firar honom!

Det har blivit väldigt dålig bloggning och jag har ingen förklaring, ska försöka bättra mig!

Puss

ikea/fiske

nu ska jag sova efter att ha varit på IKEA Hela dagen och sedan fiskat resten av kvällen!
Puss

01.22 4 augusti

Nu säger jag och Sara godnatt, godnaaaatt!

kräm

Nu tänkte jag ta mig lite kräm gå upp och titta på lite tv med mammsen och pappsen!:)
Godnatt!
ps.
today is my namnsdag, hah!
Och imorgon kommer Sara hit, wie!
skratt!

Sun

solen är framme, dags för att jobba på brännan!

Okej...

... Emma kom 2:a med 2.01!! Hon slog Ariane friedrich som kom 3:a och slog nytt pers med 3 cm, så sjukt bra är vad hon är!
Godnatt från en mycket GLAD Maja!

WIEEE

Jag sitter som en galning, skriker och klappar händerna för Emma Green!! Fyf*n vad bra hon är, hon slog precis nytt pers med 1.99 m och ska snart hoppa 2.01! Heja Heja Heja och dessutom får hon minst ett brons!:D
Ett hyper inlägg, men vad gör man inte om man är friidrottstokig!

Emma Green

Friidrottstittande nu då, heja Emma Green som är med i höjdhoppsfinalen!:D
Pussis

promenix

Har precis kommit tillbaka från en promenad med mamma och min morbror och nu ska jag upp till mormor och fika!:)
Puss

True blood

goder morgen! Vaknade för en liten stund sen och sitter just nu o tittar på True blood. Blir ingen tävling för mig idag, pappa är fortfarande sjuk och mamma har ont i huvudet och det är ju 25 mil dit så... men det är tävling nästa vecka så den ska jag vara med i.
Nu ska jag kolla vidare på TB, puss


Glass!