like a beautiful flower

ååh, det är så kul att prova olika "sommaroutfits" då känner man verkligen att sommaren är nära!
hoho, börjar även bli förkyld, INTE bra!

kolla sikken snygging


yee

bulle eller äpple?
svar: båda
mums
(När jag inte kommer på rubriker skriver jag oftast ye, yeah mm...hmm)

upside down

liten skitunge...

here is the thing

Härlig uppdatering, naat!

ey skitsamma, kanske gör lite tidsinställda inlägg om jag orkar nångång så att bloggen inte blir helt stillastånende!!

men nu ska jag gå och lägga mig ch läsa..

puss och godnatt!



vet att jag har lagt upp den förut, men åååh vad jag vill tillbaka!!


hey boy

Hey boy i really wanna see if you can go down town with a girl like me

red


BÄSTA

Säger bara världens bästa musikvideo som gjorts och låten är ju inte dålig heller!

in the darkness there will be a light

maybe

fina favoriter

kom ihåg att kika in på min och saras blogg, finafavoriter!

guitar

gitarrlektion med ny lärare, asum!!

wrong


feel the wind in you hair


dör

kikade in på fokis blogg och fick se den här videon, asså jag dör varje gång jag ser den!


prepared

fick med mig en blå transparant blus och en bikini hem idag, känns väldigt bra!:)

just sayin

zumba I like it!
Greece!♥

jadå

blev förbannad för ingenting, hittade en 50-lapp, blev glad igen!
wiho!
ramlade på cykeln idag också, lyckat!-.-
lite mör i benet nu då!

fina favoriter

vi kör på en liten länkning, till min och Saras nya blogg! :D

tävling

Drar snart iväg till lugnet för att tävla, fast jag tävlar inte förens kl 14 men ska vara med anna ett tag innan :)
nej men nu ska jag ta och packa väskan, puss hej!
Annaaaaaa

opps

tystnaden som uppstod i mitt hus när Eric sAAAAAAde vann...
hihi

svar på fråga ( första gången :s)

Anna om love it!♥:
Älskar toppen, var är den köpt? <3
hihi, älskar den jag också! Köpte den i NY i sommras så går inte att köpa i Sverige! <3

Medan Maja hämtar glass..

Sara lever livet vid datorn

love it!♥

åh, ibland bara älskar jag att vara hemma ensam för då kan man spela hög musik och sjunga hur mycket man vill till, sån j*vla härlig känsla!!
haha, låter värsta överdrivet men fyfan vad jag ölskar det!

om 30 min tar jag bussen ner på stan för att möta upp syrran och äta!

puss och ha en asum kväll!



hoho, en liten bild!

!deb rof emit

time for bed!

enthusiasm


You with the sad eyes


feel the music flowing in your body


500 inlägg

Det här är mitt 500:de inlägg, hih gud så busigt!
Sitter just nu här uppe i Tällberg och ska väl snart äta.
Tråkigt att man bara har läxor nu i slutet av lovet..
Jag och Sarisen har en liten grej på gång, ni får väl veta det senare när det är klart, hihi!
Ska väl vara lite social med de andra nu, puss hej!

En bild jag la upp för precis ett år sen, Sarisen!


night

Gå gärna in här för att kolla min flickr sida!

Flickr.com är en sida där man laddar upp sina egna bilder som man har tagit och skaffar kontakt med annat folk över hela världen som gillar att ta kort!
Men just nu är jag lite nybörjare och har inte lagt upp så många bilder, men gå gärna in och kolla!

pöss och godnatt!


trevlans

yes båx, var i fotostudion med Mollan igår, sen blev det en tripp till Karolinas house för att sova där med Molly och Anna!:)
Väl hemkommen idag drog jag över till Sarisen och fick äta lite smörgåstårta och fika, trevlans!:)


en första bild från fotostudion!