en bild från sommaren


redigt najs - Emma Gommel. Alltså - Jessica Karlsson.



Emma

Hello I'm a duck


two pictures, one year ago


summer feeling


hahaha, oldie


Saris!♥

Frostigt


Open your window


sing halleluja


På höstlovet..


two cute


I have your keys...


Random


why? Why not?


Gumgum Vs dumdum


dos mil diez


bara för att...


10-10-10, ballt


jag är dålig på sånt här!

Jag har en ny header.
Jag kommer inte börja skriva igen, utan kommer bara lägga upp bilder.
Mitt liv är toppen (mycket kompisar) och botten just nu (för mycket skola).
Jag borde göra läxor nu.
Men jag orkar inte.
Ska nog börja fixa lite med bilder.
Men orkar inte det heller.
Jag fyller år om 25 dagar.
Fan nu gör jag läxor iaf, kommer få IG i allt annars.
Här får ni en bild också.

Min favorit stad!
jag vill ha bilden på min vägg nu!

Puss på alla och kom ihåg att allt kan hända i rymden...!



yeah, she's crazy


cat tongue


OMG, it's a cat!!


cute


My time is comming now


I walk on