Copyright?

Filmkväll med Jessica och Emma igår! Först så åkte vi och handlade mat och godis. När vi kom lagade vi mat och åt sen tittade vi på filmerna. Sen har vi Skrattat enormt mycket!:D Bilder kommer!

Är det någon som vet hur man fixar copyright märke?

Kraam

 


bildbomb

Stockholm och tävling!:)


Annas skor

skolprojekt















Puss&kram!

Rubrik

Har nyss försökt fixat mollys header, gick väl sådär men jag hoppas hon är nöjd!

Skola idag, blev klar med min nalle i slöjden!
Efter skolan gick jag Karro och mamma ner på stan där jag köpte 2 par jeans, 1 kofta, 1 sjal och 5 par strumpor.

För ett tag sen var min parallelklass med på tv postkodmiljonären , Joar såg värsta chockad ut HAHA!!

Imorogn är det tävling, kul kul!:D




God natt!<3


Kent

Har nu inte hållt vad jag lovat, skulle lägga in en massa bilder i helgen, men nej har inte haft någon tid. Men någon gång den här veckan lovar jag och då verklgen lovar jag att lägga upp massa bilder. Skolan idag var faktiskt väldigt kul. Började med att Karro fick en jätte fin klocka ut av mig och Molly!:) Sen på eftermiddagen så hade vi någon vintergrej, mycket kul med det!

Nu ska jag träna lite engelskaglosor och sen ska jag sova!

Dagens låt: Kent - Max 500




Kramis!

Plugg

Idag blir det Plugg plugg och åter plugg sen ikväll blir det dans sen blir det mer plugg och sen kanske lägga in lite bilder på bloggen, min dag det!

Dagens Låt:Agnes - I Need You Now


Puss


Vin?

Dagen med Anna va jättekul! Först var vi i Romme och åkte skidor, Rooooligt. Sen när vi skulle åka hem så drack vi ut av svartvinbärssaften, som jag hade tagit med, och vi båda reagerade på att det smakade typ vin eller alkohol så jag smsar mamma och frågar vad det är. Och som svar frågor hon om jag är full, jag skriver tillbaka och skriver att jag inte är det. Men jag tror det var så att svartvinbären hade jäst så det hade smakat alkohol. Väl hemma hos Anna så slappar vi bara tar en massa kort och äter, och nu är jag hemma!:)

Bilder från igår och förra helgen och en massa kommer imorgon!

Nu ska jag ta och kolla på "Hope for Haiti" dels för att det är en hel del duktiga artister som ska vara med och dels för att RP kommer vara där! OMG

Puss&Kram

PS. Random

Romme imorgon

Pratade med Anna nyss och jag sak åka med till Romme imorgon, Kuuul!:D Så jag fick lov att gå ut och hämta mina slalompjäxor och jag tyckte min klädsel var sååå fint så jag fick lov att ta lite kort!





Mammas tjocka dunjacka och mammas kängor och leggins!:)

Nu ska jag titta lite på let´s dance och ´packa lite tills imorgon!

GODNATT!

Problem

Skola idag ganska kul faktiskt. Är snart klar med min stickade nalle som jag gör i slöjden sen blir det att göra en väska.

Efter skolan gick jag Anna N, Karro och Anna G först upp till min mammas jobb hämtade lite pengar som jag skulle sätta in på mitt konto, sen gå till svärdsjöbacken och se på naken cykelåkning, kaallt! efter det följde Anna G med mig till banken för att sätta in pengar och såklart fattar jag nada och min mobil hade slocknat (slut på batteri) så jag fick låna Annas mobil och så skulle mamma komma. Men sen skulle Anna hem men så träffade jag på Molly så jag gick med henne och hennes mamma en liten stund tills mamma kom. och när vi väl är på banken och sätta in pengarna så fattar inte mamma heller men som tur är står det en gubbe bakom oss och hade gjort det där ett antal gånger så han hjälpte oss, så nu har jag 1570 kr på mitt konto!:)) Raaandom!

Har precis ätit nu då och sitter och väntar på att Anna G ska ringa!

Dagens outfit:


Tunika: Wear it
Leggins: H&M
Halsband: Grekland

Puss och hej!

God Natt

Dagens låt: Kent - Ingenting



God Natt!

Senare

Jag sa ju att jag skulle lägga upp bilder och lite inlägg sen helgen men jag inte hunnit, och det blir inget sånt inlägg nu heller utan det får bli den här helgen istället. Men nu måste jag verkligen plugga ligger ju bara lite efter!

PUSS


Sovaaa

Skola idag höll allvarligt talat på att somna, såå himla trött. Efter skolan åkte man hem och typ halvsov, så därför blev det ingen träning. Men det var nog drygt på idrotten i skolan där vi hade styrka!

Nu ska jag väl ta och titta lite på idrottsgalan sen ska jag läsa lite och sova.

Dagen outfit:

T-shirt/tunika-J&C
Jeansleggins-H&M
Kofta-Wear it
Halsband-Grekland

Sussa sött nu!

PS. Inlägg och bilder från helgen kommer imorgon!


Ingen dagens låt

Tävling imorgon i stockholm!:D Jag ska tävla i höjd, jag hoppas det går bra för jag har varit i ganska dålig form på träningarna! Iaf så ska jag upp kl kvart i 5 imorgonbitti så jag måste gå och lägga mig nu, bussen går från friidrottshallen kl 6.

Natti natti!

Ps. ingen agens låt idag, hinner inte!

Idol 2009

Blev ingen träning för mig idag, har träningsvärk och måste vila upp mig tills tävlingen på lördag.

Har inte hänt något speciellt idag, skola sen åkte men hem och har slappat och det är ju skönt! Nu ska jag sätta mig och läsa ur min bok ,"Någon Annanstans" riktigt bra rekomenderas!

Dagens låt: Tove Östman Styrke - Pride (In the Name of Love)





(bilderna är ganska suddiga för vi satt ganska långt bort)

Måste bara Säga att det var otroligt mäktigt att få höra Tove sjunga den här låten live i Globen!:D

XO Majsan

GG

skolan idag var väl som vanligt, helt okej lite lång dag bara. Efter skolan följde man med Karro hem till Henne och lanade Gosip Girl, hehe!:) Nu sitter jag här och har tittat på massa pogram på datorn som jag missat.

Har inte inte lyssnat på någon speciell låt idag men en liten bild blir det istället!:)



RP i my ♥

XOXO Majsan


Kort inlägg

Träningen gick väll sådär. Längtar mycket tills på lördag då det är tävling i stockholm!:)

Har precis gjort klart svenskan, äntligen!

Dagens låt: Linkin Park - Leave Out All The Rest



Got natt mina änglar

hemarbete-.-

Skolan idag -.- Fick iaf sluta lite tidigare men istället få lov att gå ner på stan och låna bok och jobba hemma istället.

Träning om ett par timmar, kul kul!:)

Nu måste jag jobba svenska.

Hejdå så länge!
PS. lägger in dagens låt när jag kommer hem!:)

Tagga

Skola idag, kul att träffa alla kompisar men att köra vanligt schema första dagen, det säger jag bara usch till. Men vår nya engelskalärare var faktiskt ganska bra!

Efter skolan blev det Sophie en stund, hon hjälpte mig med den nya headern jag har, hon äger på headar! Därför tänker jag reklamera henne www.sophieburman.blogg.se , hon tar mycket fina bilder dessutom!

Tävling i helgen, tagga!

Dagens låtar: Lykke Li - Little Bit
 
                     Lykke Li - Dance Dance Dance
  

Ha det bäst, Puss!               

Kööping

Har precis sett på En annan del av Köping, åå det är såå bra. Man blir bara så glad av att se det, allt är licksom kravlöst! Nu ska jag iaf sova eftersom det är skola imorgon, suck!-.-'

sov gott mina änglar!

Ain't no sunshine

Dagen: Smsat med Anna hela dagen eftersom hon är på bussen på väg hem. Har tittat på tv för jag har haft tråk och sen var jag ner på stan och bytte ett linne. Min dag det, kommer väll inte hända något mer roligare idag. Just det nu har det hänt, OMG jag är så glaad!!:DD

Dagens låt: Ain't no sunshine - Michael Jackson
Lyssna och njut!



Kramiz Kramiz

Dagens låt

Har tänkt att börja med "dagens låt" där jag lägger in, som jag tycker, är dagens bästa låt, det kanske inte kommer varje dag men ibland!:)

Här är dagens: MARVIN GAYE & TAMMI TERRELL "Ain't no Mountain High Enough"




haj då

Rubrik

Sara sov här inatt. Vi hade mycket kul, skrattade och pratade, Mycket! Kanske kommer några bilder sen.

Just nu gör jag, ingenting. Väntar på att Sara ska komma hem ifall vi ska göra något. Ska väll ta och hoppa in i duschen och sedan ringa Anna som har kommit hem från Miami nu!:)) Sen kommer min moster och vi ska prata om en spännande sak!!:D



Bilden är ifrån Tällberg över Siljan!

Puss!

Gott Nytt År?

Nu blir det ett inlägg för inprencip hela veckan. Jag har inte skrivit något för jag inte har haft någon tid och för jag inte har orkat. Men vi börjar vell med nyår som firades med familjen Palm. Vid 12-slaget så gick vi ut och tittade på alla andras fyrverkerier sedan gjorde jag och karro våra egna fyrverkerier som bestod av tomtebloss som vi kaste upp i luften, det var skoj! Efter det gick vi in och tittade på gamla filmer och gjorde pärlarmband.

2 Januari
Jag, Molly och Karro åkte till kupolen och spoppade lite, blev inte så mycket köpt men vi fick se Erik Grönwall och Calle Christianson, och det var ju kul!:)

4 Januari
IKEA med mamma och Klara. Det som blev köpt var en byrå till mitt rum  och lite andra grejer sen så köpte jag ett par rosa/vit rutiga converse som det var halva priset på, på köpcentrumet i gävle!:)

5 Januari
träning kl 3 och sedan skräckis med Sara och Sofie, såg på Saw 2.

6 Januari
Åker med Karro och Molly ner på stan och till bion, vi ser på NEW MOON!:D Efter det åker vi och hyr film, the Children*, och åker sedan hem till Karro och myser och blåser upp madrassen. Vi äter tacos uppe på karros rum och ser på hundtricket, efter det tittar vi på filmen vi hyrde och äter godis och chips och popcorn, tjockar oss! efter det ville vi se en lite roligare film så vi börjar titta på Ice age 3 men ingen ut av oss tittar utan sitter bara och pratar om allt möjligt. Vi släcker och går och lägger oss och pratar mer och somnar inte förens halv 3- 3.

7 Januari
Vi vaknar 10 typ och går ner och äter frukost och går sedan upp och tittar på Gosip Girl (Jag är helt fast i det nu!!) i typ 4 timmar. Sedan äter vi lunch och gör en kladdkaka och ser på mer Gosip girl. Så man kan säga i kortfattande text att visiten hos Karro har vi ätit tittat på film och pratat!:D

Nu blir det en bildbomb!



Nyår :D

Kupolen :))

IKEA

Sova över kalas hos Karolina!:D

Det var det, för idag!

XOXO