yo

Packar det sista, snart drar jag mig vidare till Tällberg och sedan Stiftis!
Ska bli sååå himla kul att få träffa alla igen, gash!!!

Hörs nån gång, kanske inte blir något mer innan helgen men det får bli så.

/M


When you are crazy


all day, all night, what the f*ck

Har börjat packa lite, det är väl inte så mycket som ska med över en helg på STIFTSGÅRDEN! hihi

Sen är det ett måste att jag jobbar SO eftersom jag har prooov imorgon, haha!

Och sen har jag en liten lista som behövs göras.

Var på lite medel jumpa idag också, superskönt när man redan har träningsvärk.

Ha det så hörs vi soon/M


Outfit, 28 september


Blus - Fått av systeryster/Monki
Kofta - H&M
Jeans - JC
Skor - Vagabond

Dessutom premiäranvända jag min nyfunna kappa idag!

little bit of everything

Matteprovet idag kändes bra, fast om jag säger sådär brukar det inte gå bra. Men jag hoppas, haha.

Snart ska jag ta och gör amig iordning för att sen gå och lägga mig. Måste börja lägga mig lite tidigare.
Nej men juste, kom precis på att det är TB vid 10 så.. jaja.

Snart kommer den outfit upp också. Vet inte om ni få som läser tycker det är roligt att jag lägger upp bilder på mina kläder men jag tycker iaf det är roligt, haha.

Latero/M


hand

Outfit, 27 Setpember


Klänning - H&M
Kofta - H&M
Strumpbyxor - Åhléns
skor - Dr. Martens

Kristina från Duvemåla

Sitter för tillfället och lyssnar på musik från "Kristina från Duvemåla". Blev lite inspirerad från SO-lektionen, riktigt bra musik faktiskt!
Snart ska jag plugga lite matte för imorgon har jag matteprov, gött.

Kom hem från jympa bas styrka pass för ett tag sen, skönt att få igång musklerna. Men snacka om att min kondition har blivit sämre, illa!

Lägger nog upp en outfitbild snart eller sen, hehe.

Puss/M



skola snart

Ska snart bege mig till skolan. Efter skolan så ska till vårdcentralen och bli drogad hos min astmasköterska, haha. Sen tänkte jag att jag ska ta tag i min träning och gå på lite jumpa på friskis, göttans.

Hörs senare ikväll/M


gammal goding


english

Sitter och skriver en dagbok till engelskan. Engelska är ett ut av mina favoritämnen och det här arbetet vi håller på med nu är verkligen riktigt roligt! hoho
Om en timme blir det uppehåll från pluggandet för då är det Idol, awesome!

Hoppas ni har det super/M


kappa


Gammelmormors gamla kappa som jag hittade!

garderobsfynd

Har gjort ett nytt garderobsfynd, denna gång hittade jag en kamelfärgad kappa som var min gammelmormors, tror jag. Bra med en sådan kappa till hösten.

Visar er en bild senare, kanske kan ta och visa bilder på alla mina jackor som har varit min pappas, mammas mfl. hehe

/M

Mitt liv rullar på


Outfit 24 September, i det fina vädret


Skjorta - Fått av syrran
Shorts - Avklippta jeans
Kofta - H&M
Strumpbyxor - Åhléns
skor - Dr. Martens

Outfit, 23 September


Klännning - H&M
Stickad tröja - New Yorker
Halsduk - Indiska
Skor - Loppis

here comes the sun

Mor och far åkte nyss och om en stund kommer Jessica hit, askalas!

Idag har jag tagit lite bilder i det underbara vädret, så antagligen kommer dom upp imorgon.

Ha en super kväll/M


hihi, söt!

My new shoes

Mina älskade Dr. Martens, love them!


the day

Drog med min kära mor till Kupolen idag efter skolan. Ett par skor och en hel del strumpbyxor kom med hem, nice!
Tänkte visa mina skor i ett annat inlägg, hehe.

Efter middagen så kollade jag på Idol och nästan hela tiden efter det har jag sprungit runt och prövat olika outfits med mina shoes, göttans!

Nu blir det lite movie sen tror jag att jag ska läsa min bok.
Trodde förresten att jag hade blivit frisk nu så jag var ju med på friidrottsdagen igår, det visade sig inte vara så bra. Har börjat hosta igen och har lite ont i halsen, fock!

aja, life goes on/M


me like



Haha, gillar linslocket i bakfickan...


yesterdays


Gårdagens outfit + en vit stickad polotröja som jag tog av mig (det blev lite varmt, haha).

Kjol - Gina Tricot
Linne - Fått av syrran
Blåa converse

friidrottsdag

Kom hem för ett tag sen från en friidrottsdag på lugnet. Är som en slags klasskamp mellan 6:orna, 7:orna, 8:orna och 9:orna som vi har på skolan årligen. Var rätt gött att vi kom delad 1:a med 8 orna, fast dom kunde gärna kommit tvåa. haha.

Nu sitter jag här nyduschad och väntar på att mamma ska komma hem för då kan jag spela wordfeud på ipaden, haha. Vilket liv...

adios/M


Skolavslutnignen♥
jises vad långt hår jag hade, men ångrar inte en sekund att jag klippte av det!

abo

Fick ett super bra tips av min kära vän Karolina hur jag skulle lära mig konsthistoria saken. Men allt har inte fastnat än, aja. Ska lägga mig och kolla igenom det en gång till innan jag ska sova för då fastnar det i huvudet bättre tycker jag.

Nu ska jag försöka att sluta prata om mitt plugg, tror inte det är s roligt att läsa om. haha.
jaja, ska försöka hitta på något annat att fix här på blöggen!

Nu ska jag göra mig iordning, godnaaatt/M


oh, fasen vad gött det skulle vara med lite sol och värme nu


studiedag

Har precis ätit lunch och läst ur Elsas värld, nu ska jag fortsätta med pluggandet. För tillfället jobbar jag med NO sen blir det konsthistoria!

Mycket tjat om detta plugg, heh!

TTYL/M


i sommras


hehe, oops

Blev inte så mycket plugg, lägger mig istället och kollar på film, Australia. Har en hel plugg dag imorgon får ta tag i det då!

Sov sött så hörs vi imorgon/M


Juste, sov över hos Karol i helgen med Molly! Det var suuuuuper!
my fellows

dagens

Dagens humör: Glad, hihi

Dagens mående: bra, förrutom min "lilla" förkyldning

Dagens frisyr: låg toffs, snedlugg

Dagens smink: concealer/foundation, un poco solpuder och mascara
Dagens klädsel: svarta jeans, svart skjorta under en grå stickad tröja, svart vagabond skor
Dagens planer: pluggeliplugga
Dagens materiella vill ha: Röda kängor

Dagens tankar: hur f*n ska det gå på bildprovet? haha
Dagens beroende: har inte blivit beroende än
Dagens tråkigaste: NO-lektionen
Dagens längtan: Höstlov/min födelsedag

Dagens superlängtan: STIFTSGÅRDEN NÄSTA HELG!!!!
Dagens tidning: Falu kuriren, heh

Dagens låt: Tack för allt, av mina konfirmationsledare


hard work, work

Skola, sånglektion, gitarrlektion, hem och nu snart plugg.

Imorgon är det studiedag, härligt. Tid för att plugga på det viktigaste, som t.ex bild..
Har ju nämnligen prov på onsdag i konsthistoria, känns sådär kul.

Men nu ska jag sätta igång med plugget, adios/M


fot, knas

far

Tjollahoppsan!

Jag tackar min käre far just nu för att han har varit i Australien och har skrivit underbara brev till sin familjs i hans stundent dagar!
Kommer ha bra användning för det nu när jag ska göra mitt engelska-arbete!

Nu ska jag sova, skola imorgon ju, pussisar/M


The world's best father!♥

Have a great evening

Talk to you tomorrow


love/M

saknade


så otroligt saknade, men nu är bara 2 veckor kvar nästan tills jag får träffa er igen!!♥

Bild lånad av min konfirmationsledare, Hanna(:

keep it up

Pluggar mig hit pluggar mig dit.. just nu: svenska
Stannde hemma idag också, men imorgon ska jag gå till skolan!

Ska ta fram lite kläder som jag ska ha på mig imorgon också tänkte jag, då slipper jag det imrogon bitti.

Nu ska jag fortsätta plugga så jag kommer någonstans, puss hej/M


viviendo en un sueño

Har pluggat ungefär hela dagen, känns skönt att ha kommit någonstans men ganska jobbigt att jag har hälften kvar...

Nu ska jag sova och hoppas på några härliga drömmar, hoppas ni får det också!

Sov sött/M

vacker syster

jag hoppas jag hoppas

Jag hoppas på att få komma tillbaka till skolan på onsdag!

Nu blir det boken och sängen, natti/M


wiho

Världens snyggaste t-shirt landade i min brevlåda idag, satte på mig den direkt. Ni kanske kan få se hur den ser ut lite senare, men jag säger bara en sak: STIFTSGÅRDEN♥
hihi, puss/M


blir bara värre

Det känns som om min förkyldning har blivit värre.. var till vårdcentralen i torsdags och hon sa att det bara var ett virus och att jag behövde vila. Men vila har jag gjort i evigheter nu och det blir bara sämre.. åh jag orkar inte! Vill bli frisk, vill träna, vill gå till skolan.
Vilket otroligt positivt inlägg, men det behövdes för min del iaf.
Hoppas ni har det bättre än mig, puss/M
miss u guys

new in


Linne/klänning med låg rygg - H&M

Spetslinne - New Yorker

Gröna byxor som jag klippte av till shorts (kanske lite fel säsong, men men) - BikBok

Brun stickad tröja - JC

Grå, stor, stickad tröja - New Yorker
Lila halsduk - Indiska
Så, här får ni se några inköp som jag har gjort på senaste tiden!
Puss hej/M

of to Tällberg

Nu ska jag packa ihop lite kläder och så, om ett tag kommer mamma hem och då åker vi till Tällberg!
Mys

Jag uppdaterar antagligen därifrån också.

Höres/M

thats who i am

Idag tog jag mig en tid till att sitta ute i solen med en bok och försöka få lite färg, gick ju bra tills det blev molnigt..
Har inte gjort något mer speciellt idag än det, haha
Jo juste jag har tagit lite kort på kläder som jag inhandlat de senaste veckorna som ni kan få en titt på sen.

puss/M


"ut i solen outfit"

nuvarande "mysoutfit"

Jazzi & Miltonia

Lilla söta Jazzi har fått en syster..

..lilla söta Miltonia!♥

En outfit för ungefär en vecka sen


/M

sjukling här

Jag orkar inte... vill till skolan. Har varit hemma i 2 dagar nu och har redan tröttnat. Var till vårdcentralen idag och de sa att det var ett virus, och att jag behövde vila. Blir antagligen ingen skola imorgon heller. Mamma köpte iaf Elsas Värld till mig idag så imorgon slipper jag iaf sitta och söla framför tv hela dagen, haha!

Och förlåt för bad update, heh!

Ska försöka göra något vettigt nu, puss/M


liten söt Molly sitter på min vägg här hemma

trök

tråkig bild, tråkigt plugg, tråkig tidpunkt. haha tråkigt

höjer allt med lite musik i högtalarna

T F B

Time For Bed.

Imorgon börjar min första sånglektion och första gitarrlektionen för terminen, härligt!

Ska blir gött att få hålla på med ännu mer musik!

Nu ska jag sova, sleep well/M


like it

R & F

Gash, Rebecca & Fiona var så sjukt grymma!!!
Helt galet vare, haha!

En av de roligaste kvällarna på länge!


google

Nighty

Nu ska jag lägga mig och lära mig tidslinje-saken till SO:n imorgon, sen blir det sovdags!

Börjar kl 9 imorgon, skönt!

Puss och godnatt/M


old one

1 september

mådde skit imorse så stannade hemma från skolan, mår en aning bättre nu men hostan vill verkligen inte försvinna!
Måste ju bli frisk tills på lördag då det är Granny Goes Street och Rebecca & Fiona!!!!!! hur awesome?

Lyxade till det och gjorde en kladdkaka nyss, blev extremt kladdig, mums!
haha

Ska försöka plugga lite nu också, ha det super/M