Maj-brasa

Nu brinner brasan där ute så nu ska man väl ta och sätta på sig ytterkläder och gå ut och kanske ta lite kort!:)

Rösta på mig här, tack på förhand!


Rösta rösta rösta!

1. Siri Lindén

2. Sara Bengtsson

3. Hanna Jansson

4. Emelie Bergström

5. Molly Moroney


Tällberg

sitter just nu här i tällerg, ganska tråkigt än så länge!

Klippte av mina gamla byxor till shorts innan vi åkte hit, det blev ganska så najs!:)

Nu tänte jag spela spel innan vi ska äta om en stund!

Puss!


Denna j*vla snö är äntligen borta!!:)


mord

Mördade precis en spindel/myra med tanjentbordet, den sprang runt som en galning här på skrivbordet!:o
Jaja nu är den död iaf!

Ska ta och packa mina saker nu för vi ska till Tällberg snart, men vi hörs där puss!


film

Sitter och tittar på en film som jag inte kommer ihåg vad den heter, men den är faktiskt rätt så bra!:)

Nu ska jag träna på spanska glosorna en sista gång innan jag ska sova! Men jag fattar inte vi fick typ 30 glosor i onsdags och ska slå in dom i huvudet på 2 dagar, då lär man sig dom inte helt!

Aja, vi hörs imorgon Godnatt!


videosamtal

sitter och pratar med Molly med videosamtal och tränar glosor till imorgon!:)

Föresten så "brann" det idag på vår skola, eller någon kabel brann men det var inget farligt!
Sen så fick jag min röst hörd när jag berättde att en kille i klassen är ganska så störd!

Jaja nu ska jag fortsätta prata med Molly och göra mer läxa!!:)

Puss


dålig bloggning

Förlåt för dålig uppdatering men jag har haft väldigt mycket att gör så...

Men nu ska jag göra lite mer läxor sen ska jag titta på true blood!:)

Puss

Ps. Rösta gärna på mig här!


tävlingen kan börja!

Så nu kan äntligen tävlingen börja, så sätt igång att rösta!!

1. Siri Lindén

2. Sara Bengtsson

3. Hanna Jansson

4. Emelie Bergström

5. Molly Moroney



Lycka till!


eva och adam

sitter och tittar på Eva och adam, men borde egentligen duscha för om en halvtimme ska jag på utvecklingssamtal!:S

Puss


wie

Är med i Majas tävling, gå gärna in och rösta!

Jag känner att jag är med i väldigt många tävlingar just nu!


sova...

Nu somnar jag, är verkligen hur trött som helst!


nu...

Nu går jag ner till bryggan med kameran och ljudbok!:)

Pyss


hemma

Nu har jag precis kommit hem från Karro, vi har haft så himla kul!
Men nu ska jag ta och försöka göra läxor och äta, och föresten glömm inte att rösta på mig på Hannas blogg!!:)

Vi hörs sen, Puss!


väntar...

Sitter och vänatr på att mamma och pappa ska bli klara så dom kan skjutsa mig till Karro!!
Ikväll hade vi tänkt att först titta på mellenium och sedan på en skräckfilm (som jag aldrig kommer ihåg vad den heter) och sedan kanske något roligt!:)

Men nu så börjar dom komma igång, hörs imorgon Puuuss och godnatt!


En orangutangs dagbok

Sitter just nu och tittar på en orangutangs dagbok och målar naglarna!:)
Snart ska jag klä på mig och städa!


Dom är ju för söta!!


idag ska jag...

  • Städa mitt rum
  • packa till ikväll
  • slå in paket
  • måla naglarna
  • slappa
  • och till sist, åka till Karro:)

Ha det bäst, puss!


stå ut

Det är så här att tävlingen kan tyvär inte börja än för att Emelie är på tävling i helgen och jag har inte fått en bild från henne, men på söndag eller måndag då tror jag det blir!


Talang 2010

Sitter just nu och tittar på talang, och imorgon blir det att slagga hos Karro men Anna och Molly!
Vi hörs imorgon, puss!



Och glöm inte att rösta på mig på hannas blogg!:)


natt

Godnatt!


skäms

Jag dör, jag är sånt klantarsel!!!!!!


tävling på hannas blogg

Är med i Tävlingen på hannas blogg, rösta görna på mig!:)
Tack i förhand, puss!


5 finalister

tävlingen är avslutad och jag håller på att lotta ut 5 st finalister!!:)

Och om en stund blir det dans!

Hörs sen, Puss!


förlänger

Okej jag förlänger tävlingen, så jag säger till när den slutar!:)
Nu ska jag göra mig iordning för sängen!

Pusspuss!


träning nu

Kom igen och anmäl er för ikväll stänger jag tävlingen! Jag kommer lotta ut 5 st och sedan får ni rösta på dom!:)

Men  nu ska jag på träning, puss!


skola snart

Nu ska jag ta och göra mig iordning sen ska jag cykla till skolan!:)
Ha en bra dag, puss!



Glöm inte tävlingen!!


biologibok

Nu ska jag lägga mig och läsa i biologiboken,
gonatt!

Glöm inte tävlingen!!


min första inspelning!:)


anmäl, anmäl, anmäl

Nu ska jag snart på träning!

Glöm ej att anmäla dig till tävlingen!

Puss, hörs ikväll!:)


allmänt

förlåt för dålig bloggning! Var nämnligen igår på bröllop hela dagen ungefär och var på 80-års klalas idag!:) Berättar mer sen med bilder!

OBS! Glöm ej att anmäla till tävlingen!:)

Vi hörs imorgon för nu ska jag se på Wallander!

Puss!


03:16

Kom precis hem från ett jätteroligt bröllop, men nu ska jag sova!

Godnatt!

Anmäl dig till tävlingen längre ner !!:)


glömde...

Glömde skriva det om ni anmäler er så måste ni skicka en bild på er till mig [email protected]

Ha en bra dag, puss! 


kattungar

Jag är nart klar med min fina väska som jag gör i slökden!:)

Efter skolan cyklade jag, Anna N, Karro, Molly och Lisa hem till Anna! Vi tittade på kattungarna som var världens sötaste och tittade på sex and the city och busade!

När jag kom hem så hade mina kära syskon kommit hem, mycket roligt!

Nu ska jag sätta mig och titta på tv och glömm inte att anmäla er till tävlingen i inlägget nedanför!:)

Puss!


Tävling

Nu är det så här att det här inlägget är det 150 inlägget och jag har haft min blogg i 4 månader nu så jag tänkte ha en liten tävling, den håller på tills den 20:e April. Man vinner en länkning i några dagar! Skriv namn och bloggadress.

Så sätt igång att anmäl din blogg!


dagen

Skolan var som vanligt, lite roligare!:))
Efter skolan blev det att cykla ner på stan med Anna och Sophie, köpte lite kläder till dansuppvisning!

Och nu har mamma, pappa städat huset. Dom har desutom blivit väldigt sura på mig för jag gör pärlplattor!:(

Jaja, imorgon är det fredag och jag och karro ska följa med Anna hem, det blir iaf najs!:)

Ha det, puss!


benvärmare?

Och just det, är det någon kär läsare som jag känner som har ett par färgglada, men helst ett par rosa benvärmare?:)
Skulle vara jättesnällt om jag fick låna dom till uppvisning isåfall!


pussilur

Skolan idag var helt ok tycker jag!:)

Var på dans idag, verkligen superkul idag! I slutet gick vi in i andra salen för att den är större, och då var det folk sok stog och tittade på, som tex superduktiga discodansare och någon annan grupp, och då blir man så himla peppad! riktigt kul, love it!

Idag är det nämnligen min käre brors födelsedag så då säger vi Grattis till honom!:D

Nej nu ska jag först träna på engelskan, titta på AA, träna på gitarren och sist se på True Blood.

Ha det gött, puss!



Peace out!♥


Dagens



Nu ska jag ta och göra mig iordning för sängen och sedan träna på lite på min gitarr!:)
Puss


rusta

Då var man med i en outfit-tävling på Annas blogg, så gå gärna in här och rösta om ni vill!:)
Puss!


skola

Snart cyklar jag iväg till skolan!:)

Puss


Nyinköpt!:)



Sussa söt, Goooodnatt!


foton

Håller just nu på att ta lite bilder på sakerna/kläderna jag köpte på kupolen!
Imorgon är det sovmorgon, riktigt skönt + att det är riktigt härligt väder ute!:)

Nej nu ska jag fortsätta, bilderna kommer antingen i morgon eller idag vi får se!

Puss


23:23

Jag kom på att det är skola imorgon så jag måste nog gå och lägga mig nu!
Pusspuss!


puss

Sitter här med Sara, ska väl ta och se på något skojsigt på tv antar jag!:)

Puuss!


Se filmen!


tråkigt..

Har extremt tråkigt för tillfället, sitter bara och väntar på millenium ska börja!

Jag är kär i tacobröd!


Kupolen

Då var man hemma från kuppan då!:) Blev en hel del shopping, så nu ska jag inte shoppa på minst en månad!!
Har verkligen ingen lust med att blogga just nu, så ni får vänta med bilder och litte info om gårdagen/dagen!:)
Puss


mobbade

Min designade bikini på NELLY.COM

Hjälp mig att vinna, rösta på min bikini här!

Jag och Karro hade lite tråkigt, hahah!
Puss


karro barro

Nu är Karro här och vi ska städa lite tror jag, haha!

Ha det bäst, puss!


I'm in love

Remember me igår var den bästa film jag sett på länge! Hur tragisk och sorglig som helst, gillar man sorgliga filmer så är den här filmen den bästa!! Jag vill bara se den igen!

Ikväll så kommer Anna och Karro och sussar här, ska bli riktigt kuligt! Egentligen skulle Molly också varit med men hon blev sjuk idag, krya Mollsan! Men det är lite knasigt för varje gång hon ska sova över med oss så blir hon sjuk!♥

Nu ska jag iaf städa lite sen ska jag dra mig ner på stan för jag och Karro ska hyra någon film!:)

Ha det bäst, puss!


bio

Nu ska jag ta och sätta på mig strumpor sen ska jag säga till mamma att vi ska åka!:)
Just det, springningen gick väl ganska bra, väldigt tråkigt och jobbigt men när man väl är framme är det jätteskönt!


Har installerat min gamla webcam igen!:)


springtur

Pappa ringde nyss, men jag kända att jag skiter i träningen jag skulle ändå komma försent och jag har ingen lust att stressa. Men jag har bestämt mig, istället för friidrott så ska jag ta en spring/joggingtur snart. Jag är inte så förtjust i att springa men jag måste träna på något sätt så!:)
Nej nu ska jag ta och byta om!


tränings-sugen

Jag vill träna, men kommer antagligen inte hinna eftersom jag inte har någon skjuts och jag får inte tag på pappa!!:S Och om jag skulle cyckla skulle jag inte hinna, för efter träningen så ska jag på bio och vi ska hämta biljetter halv 9, Sk*t!!!


Sara is here

Nu har jag fixat i ordning mig och Sara har kommit, så nu ska väl ta och hitta på något!
Och ikväll ska jag och Sara på Remember me! Jag hoppas den är bra, men det tror jag nog eftersom Robban är med, haha!:)

Ha en bra dag, puss!


godmorgon

Godmorgon torsdag!
Nu blir det duschen sen ska jag ringa smsa Sara!:)
Puss


Design ändring

Så, nu ändrade jag min bakrundsfärg till lite grå/svart! Det kanske inte syns så mycket, men jag ville ha lite annan färg än bara svart!:)

Puss och kram skumbanan!

Länge sen jag la ut en dagens låt, aja här har ni en iaf!:)
Marvin Gaye - Sexual Healing

                     

Nyfixad i håret


hair

Så, då var man fixad i håret igen. Blev slingor, klippa lugg och toppar. Sen började mamma noppa ögonbrynen på mig och det var inte så uppskattat från min sida, shit vad det gjorde ont!:S
Bilder kommer iaf snart när jag rdigerat klart dom!:)

Coming soon!


väntar

Sitter här på mammas jobb nu och proppar i mig pepparkakor, mums!:) Jag hoppas mamma är klar snart med att köpa en massa varor så hon kan börja fixa mig!


Nu drar jag till staden


Hejsan

Idag så ska jag först ner på stan och hämta min cyckel sen ska jag cyckla upp till mamma och fixa mig i håret!

Vi hörs ikväll, puss!

Just det bilder från igår med Sara finns här om man vill se!


vad ska man skriva?

Det var verkligen jätte skönt att träna idag! Vi körde höjd, det var en riktig höjadre det!;) Men så smart som jag är så glömmer jag min astma-medicin hemma + att jag är ganska hostig fortfarande, så jag fick lov att ta det lugnt.
Nej nu ska jag ta ut mina linser sen ska jag lägga mig i sängen och lyssna på ljudbok!:)

Puss


Converse in my ♥ (saras skor, men endå!)


träning

Idag har jag kört moppe, haha det var askul gick lite sisådär men det var ändå kul!!:)
Natten hos Sara var verkligen jätterolig, vi har skarttat och tittat på film mm.!
Om en halvtimme åker jag på träning. Första gången på typ 2 ½ vecka, ska bli riktigt skönt!

Nu ska jag fixa lite här sen ska jag byta om, Later!


Mys med Sara

Sitter här i sängen med Sara, vi tittar på The Hangover (Baksmällan), rolig film!!:)
Nu ska vi fortsätta titta.

Ha det gött, puss!

sover hos Sara

Blir att sova hos Sara inatt, så inget mer bloggande för mig idag!

Hörs imorgon, pussillipuss!


Hos Sara

Jag och Sara har precis lekt supermodeller, hahah! Mycket galna kort om man säger så!!:D

Nu ska vi ladda in dom på datorn och skratta mycket mer!

Puss, Later

Sara

Jesus Christ Superstar

Upptäckte att min, Karros och Mollys favoritfilm visades på tv nyss, Jesus christ superstar haha, så himla bra*host*!!;)
Imorgon åker vi hem och då ska jag antagligen träffa Sara.
Men nu ska jag sova, godnatt!


Just nu..

Just nu har jag tråkigt, vill bara hem och vara med någon kompis men det får bli imorgon!
Virkningen gick jätte dåligt i början men gick bättre senare, ska nog fortsätta med den så kanske det blir något senare.
Nej nu kom jag på vad jag ska göra, jag ska spela tetris, har blivit så inne i det haha!

Later


virka

Har väldigt tråkigt just nu, så mamma gav förslag att jag skulle gå upp till mormor och lära mig virka så det ska jag göra!:))


hosta

Har blivit jätte hostig, så jag tor inte jag kommer kunna träna så mycket den här veckan!:S Har ju inte tränat på typ 2 veckor, vill verkligen träna nu!

Aja, nu ska jag ta och sätta mig på trappan och sola lite och kanske ta lite kort!:)

                                                                LATER


Promenad



Puss och godnatt!

Gårdgens/dagens


vår

Har nyss varit ute och gått i vårsolen. Nu ska jag och mamma och pappa ta och äta middag!
Tog lite bilder när vi var ute, lägger ut dom sen med lite outfit-bilder!:)


Liten bild på Karro och halva mig!

påskägg

Jag vaknade i morse och gick ner och åt frukost. Mamma frågade om påskharen hade varit hos mig? Jag sa att jag inte visste, jag går upp och kollar och ser att ligger ett påskägg precis bredvid min säng och jag hade inte lagt märke till det när jag vaknade, snacka om att vara korkad haha!!

Idag kommer släkten och busar!

Hoppas ni har en fortsatt bra påsk, puss från mig!


outfit

Har tänkt vara med i annas outfit-tävling, men vet dock inte vad jag ska ta för någon outfitbild, kanske ska ta en ny bild på min favorit-outfit! Ni läsare har kanske något förslag på någon outfit som ni har tyckt om? bara att säga till!:)

Nu ska jag ta och lägga mig och lyssna på min älskade ljudbok och sedan sova!

Puuuss!


GLAD PÅSK

Nu blir det spel med mamma, pappa, bror och hans tjej!:D


långfredag

Sitter i sängen med pappas dator!:)
Har tänkt att gå ut och plocka lite påskris och fixa lite, men först ska jag duscha!

Ha en bra långfredag!

påsklov

Sitter i Tällberg och syskonen har kommit, förutom Klara.

Körslaget var roligt, själv tycker jag vi var bäst, men vi kom ganska dåligt till, haha men det är väl så att man ska ha roligt!;)
Innan så krävda jag karro och mollys nycklar skulle fixa en liten överaskning åt dom, jag tror dom blev glada iaf!:))

Nu ska vi snart äta!

Ha det gött iglkött!:)