Lovely

lägger mig och kollar på lite HP, hihi mys!
puss cya/M

Dag 18: Finaste citat du vet

"Den högsta nöjet i livet är att göra det som folk säger att du inte får"
hoho, så rätt så

Dag 17: Finaste bild du vet

Den första bilden var faktiskt den här, kanske inte den bästa kvaliten men jag tycker den är jättehärlig och det är ju med mig och Sarisen på! :D

Jag är faktiskt hemma

hihi, som rubriken säger! Kom hem från Tällberg igår kväll. Det har varit en rolig midsommar med massa som har hänt!
lägger väl uppe några bilder, men blir nog inte många!
Nu tänkte jag kanske dra ner till brygga och ta det lite lugnt, puss hej/M
syrrans håruppsättning

up next: Tällberg

Nu drar jag till Tällberg för lite midsommarfirande, myspys!
ciao/M
Saknar er som tusan!

jag blev kall, jag frös till is

Okej, kanske dags att gå och lägga sig! Ska ju ändå upp rätt tidigt imorgon eftersom jag tänkte vara lite hurtig och gå på gudstjänst kl 9, så det är min morgon ut. Sen drar jag hem och efter det ner på stan möta upp Molly och Anna(Happy hour :D) och fixa lite ärenden!
Goder natter/M
En liten bild från SPAIN, juste fan har ju glömt att visa er bilderna därifrån.. eller har jag? haha

Dag 16: 5 mål i livet

1. Hoppa fallskärm
2. Ha varit i alla världsdelar
3. Resa runt hela USA (iaf de största städerna)
4. Bli gammal
5. Stå inför en enorm fullsatt publik och göra min grej med musiken
så ser mina mål i livet ut, finns säkert fler men kommer inte på nu!

Dag 15: Msn profil bild


Dag 14: Facebook profil bild

hoho!

Dag 13: En snygg person

eftersom alla mina kmpisar är så enormt snygga så tar jag en liten kändis som är snygg!
Robert Pattinson

Dag 12: Gammal & ny bild på mig själv

2007:
2011:

Kanske lite förändring iaf!

I made a haircut, if you wanted to know


Skolavslutningen


"skolavslutningsoutfit", haha


En vecka med Anna bästa Grimborg i STHLM! (för ett tag sen)

hmm

asså, åh!! nu är jag j*vligt sur och irriterad!! Jag trodde att träningen skulle vara som vanligt idag halv 6, för då skulle jag hinna hem från Tällberg och träna, men SÅKLART så får jag reda på att träningen idag är halv 2 och jag kommer ju knappast hinna hem till det. Jag som verkligen behöver träna, ååååh...
aja får bli ett eget träningspass när jag kommer hem, men det är ju inte som friidrottsträningarna...
ett litet klagoinlägg, men ibland behövs det också.. heh

goder natter


hittade en liten rolig historia

En Svensk och en Norsk blev tillfångatagna av kannibaler på en ö.

Svensken frågade om ifall det var någonting som de kunde göra för att bli fria, istället för att bli uppätna.

Kannibalen svarade:

- Gå in i djungeln och hämta 100 frukter av samma sort!

Så de beger sig in i djungeln. Efter en timma kommer svensken tillbaka med 100 vindruvor.

Då säger kannibalen:

-Om du undviker att göra ett ljud under tiden jag stoppat in dessa vindruvor i röven på dig så är du en fri man, annars äter vi upp dig!

Så sätter kannibalen igång 1, 2, 2......47, 49....96, 97, 98, 99

Då brister Svensken ut i skratt.

Kannibalen frågar förvånad:

- Varför skrattar du när du bara har en vindruva kvar?

Då svarar svensken:

- Norskjävelen kommer med 100 kokosnötter....


hahah, ibland har man då det roligt!


aloha!

Då var man i Tällberg, eller ah jag kom igår, men men!
Idag så gick vi ner till sjön/vägen vid sjön för att kolla på när bror åkte Siljan runt, eller ja, vi såg han bara några sekunder!
Sen har jag legat i solen och solat, super!
Adios/Majs
last year

Dag 10: Bästa köp

Det bästa köp jag gjort är nog min stålsträngade gitarr!
Lite annorlunda att ha som bästa köp kanske men, vad tråkigt jag skulle ha utan den!
så fick tove va med lite också.. haha hoppas det är OK!