hela dagen, hela natten

Sovardagen igår, nej men när jag kom hem från skolan så somnade jag direkt och sov till 20 över 8 på kvällen, var en aning trött. Sen sov jag ytterligare 8 h på natten, därmed ingen bloggning och absolut inget plugg. Illa.

Så idag var jag faktiskt ganska pigg och ja dagen blev en bra dag. Drog mig till Friskis och mötte upp Sara för ett medel-pass efter skolan, skönt att få träna!

Som jag sa förut så var min helg super mega bra. Kärlek till min Stiftsgårds familj♥! Fich även en bula med mig hem därifrån också, haha det var roligt!
Drog till Lager 157 när jag åkte hem från STG, fick med mig en tröja med fina fisken axlar och axelvaddar hem från Bubbelroom/Vila, niiiiice!

Okej nu känns det som om det börjar bli lite mycket text, så istället fortsätter jag spela lite gitarr.
Ha det gött/M

image description
Tröjan i detalj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback