hyper

tävlade idag då, slog till med att persa och komma över drömgränsen 1,50!!!! Fyfan vad jag vart glad eller det är jag ju fortfarande!! :D:D
Har ju försökt komma över 1,50 i ett år nu så det var då på tiden... :D
Det gjorde min söndag det!

Om 20 minuter skjutsar pappa ner mig på stan och till kristine kyrka, ska gå på gudstjänst med några random.
Vi alla ska konfirmera oss på stiftsgården så innan vi ska dit på påsklovet måste vi ha gått i kyrkan 5 gånger och fått underskrift av prästen, onödig info menmen!

pöss, hoppas ni har haft en lika bra söndag som jag!


Glädjehopp! :D


Kommentarer
Postat av: Saris

Faaaan vad bra Maja!! :D

2011-01-30 @ 19:18:53
Postat av: Anonym

VADÅ RANDOM? VAD FAAAAAAAAN MENAR DU MED DET ?

2011-02-01 @ 15:32:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback