GOTLAND inte GOTTLAND

Jag vet att ag har skrivit Gotland med två T förut och de är ju en aning fel så, jaja ibland så gör man fel.

Dålig bloggning, jag vet. Men det fanns ingen täckning på färjan :s

På båten satt jag iaf och tittade på New Moon, köpte den på Rättviks marknad när jag och Anna var där. Den kostade bara 100 kr, annars skulle den ha kostat 200 kr ungefär.

Sitter nu här på Klaras rum på GOTLAND och frsöker packa lite saker. Färjan hem går vid halv 5 tror jag och innan det ska vi titta på Klaras avslutning, såklart ska jag ta lite bilder så ni får se när jag kommer hem!

Nej men nu ska jag nog ta och packa vidare, ha en bra dag PUSS!

En skön låt tycker jag!



Länkning
www.sarasintressanta.blogg.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback