Långt inlägg!

                                                       Hejsan hoppsan!
Synsam suger verkligen på att informera om saker, kom dit prick klockan 3 och sen säger dom att jag skulle ha linserna i. Hur f*n skulle jag kunna veta att jag skulla ha linserna i?? Jaja, blev en tripp till pappas jobb iaf innan jag fick gå tillbaka till synsam en timme senare.

                                                       Lördag 20 mars: 
Jag och Elin vaknade kl 10, vi mötte upp Calle kl 1 vid FRIDHEMSPLAN. När vi skulle gå och leta efter ett ställa att äta på så ser vi en tant som ligger på gatan, folk står runt omkring och en kvinna sitter och pumpar hennes hjärta, ganska så läskigt. När vi gått vidare ser jag plötsligt han som spekar tsatziki, så sjukt snygg hah!! Sen på kvällen var jag och Elin på "Alice in wonderworld" i 3D, den var riktigt bra! 

                                                      Söndag 21 mars:
Jag och Elin gick till Calle och åt frukost. Jag var riktigt irriterad för att det snöade, usch och fy! Sen gick jag och Elin och shoppade lite och sen åkte jag hem!

Det var min helg i stockholm det!:)

Just nu sitter jag och tittar på Saltön, vilket dåligt pogram haha! Snart ska jag sova!

Vi hörs imorgon med lite bilder tror jag!

PussPuss, Later!     


Kommentarer
Postat av: lisa

eller hur!! saltön sugenr!! så jävla deppigt!

2010-03-23 @ 19:37:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback