Jag skriver om denna dag...

Sitter och lyssnar på den svenska gestalten Kent medan jag redigerar bilder från USA.

Idag tog jag, Anna och Molly våra arslen och smög oss förbi Karro för att fira henne i efterskott. Det började med att vi kom dit och vi smög förbi till Karros rum och knackade på så kommer hon ut från ett annat rum, haha. Jag började sjunga ja må hon leva för full hals medan Molly och Anna står och gapskrattar, lite kul sådär. Karro fick en I ♥ NY t-shirt som även Molly och Anna fick. Men så skulle vi på bio på kvällen och vi tänkte inte säga något till Karro förens vi skulle åka och gissa vad jag säger när vi sätter oss och äter! Vi satt och pratade om mina skor och så säger jag dom ska jag ha på bion. Det blir tyst och sen börjar Molly och Anna skratta, damn! Sen blev det iaf biodags och vi försökte lura i Karro att vi skulle se Shrek 4 men det gick inte så bra. Vi såg iaf Eclipse, och den var så sjukt bra!
Men gud vad roligt vi har haft det och gud vad jag har saknat er! Nån gång här i sommar ska dom även följa med till stugan som kommer bli super!
Puss på er!

Nu blev det lite mycket text så då kan ni få en bild också, så det lättar upp lite!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback