Idol 2009

Blev ingen träning för mig idag, har träningsvärk och måste vila upp mig tills tävlingen på lördag.

Har inte hänt något speciellt idag, skola sen åkte men hem och har slappat och det är ju skönt! Nu ska jag sätta mig och läsa ur min bok ,"Någon Annanstans" riktigt bra rekomenderas!

Dagens låt: Tove Östman Styrke - Pride (In the Name of Love)





(bilderna är ganska suddiga för vi satt ganska långt bort)

Måste bara Säga att det var otroligt mäktigt att få höra Tove sjunga den här låten live i Globen!:D

XO Majsan

Kommentarer
Postat av: KAROLINA

Du vet, jag har ju mina kontakter. (rob bilden)

nej, men jag vet inte... haha, xD hittade den i mappen på datorn så tjoff!

2010-01-14 @ 20:09:53
URL: http://busigt.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback