vintersportdag

Idag var vi uppe på lugnet och åkte längd, och ja det gick väl sådär. Det var typ bara uppför och, vi körde med våran lärare men sen var det några styckna som drog iväg lite och ja vi kom ju såklart en aning fel så vi fick vända och börja klättra uppför alla backar vi åkt nerför. Men tillslut kom vi fram och då var alla jätte hungriga och inprincip döda. Ja, sen så åkte vi lite nere vi stadion där våra lärare hade satt upp lite banor. Efter det åkte jag och Nora med Karro hem till henne, väl där sätter vi oss och tittar på GG och äter kakor. Sen skulle jag på dans och såklart gör vi en massa magstyrka också.

Så nu ska jag ta och lägga mig och titta på AA och sen MÅSTE jag sova!!:)

XOXO


Kommentarer
Postat av: - viktoria haugen

tack så mycket :D

vad ska du göra imorgon då?

kram<3

2010-02-04 @ 21:42:10
URL: http://haugenviktoria.blogg.se/
Postat av: - viktoria haugen

vad tycker du om min nya design?:)

svara vad du tycker på mitt senaste inlägg

skulle vara kul o se vad alla tycker!



kram viktoria

2010-02-05 @ 17:57:13
URL: http://haugenviktoria.blogg.se/
Postat av: - viktoria haugen

svar;lät väldigt trevligt:)

min dag har varit tråkig, va hemma för att friskna till och nu när jag äntligen är frisk så får jag inte göra de jag hade tänkt göra ikväll så nu är jag inte så glad hehe :P

kul att du gillar designen :)

kram<3

2010-02-05 @ 19:42:58
URL: http://haugenviktoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback