från tonåring till fjortis, Grattis!♥

Hallå, kom hem från dansen för ett tag sen. Det gick väl sådär var ganska trött efter en låång natt hos Molly med Tyra och Karro. Igår förvandlades tonåringen till en fjortis, Grattis! Love u!♥ Vi hade mycket kul och idag var vi alla väldigt trötta, haha! Jag, Molly och Tyra somnade kanske vid halv 2 och Karro vid ett, när Karro hade somnat låg vi andra och pratade om Irland och att vi vill åka dit! Nu vill jag inte äta mer godis på ett tag, blev lite mycket hehe!

Nu har pappa bokat hotell äntligen eftersom vi ska till NEW YORK/Washington DC i sommar, jag är såå lycklig!:D Här är en länk med bilder på hotellet:
http://sv.hotels.com/hotel/details.html?pointName&reviewOrder=date_newest_first&children[0]=1&lon=0.0&rooms[0].childrenAges[0]=13&roomno=1&departureDate=07-07-2010&rooms[0].numberOfAdults=2&tab=photos&arrivalDate=29-06-2010&hotelId=140893&lat=0.0

Puss och Kram, bilder kommer!

Kommentarer
Postat av: Molly

jag tycker ni borde åka till new york/ whasington, hihi <3

2010-02-17 @ 17:26:04
URL: http://mollymoroney.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback