knas

tjeeenis!
har precis duschat efter att ha varit och tävlat, eller ja tävlat och tävlat det var mest en tränigstävling... iaf så persade jag på 60 m som jag aldrig tävlar i för att jag inte är så duktig på det (inte är så duktig på det = suger på det!). och sen hoppa jag höjd, men jag bajsar på det för jag kommer aldrig över mitt pers!
Alla som hade deltagit fick julskum och jag fick även en chokladtomte för att jag hade persat mest på 60 m, haha mobba.

nu ska jag nog sätta mig och titta på en film och sen kanske ta och dela ut laxar, hatar laxarna men måste göras.

åh, juste vad heter den där knölen man har på innersidan av foten? heter den också fotknöl eller? aja den råkade jag stämpla med spikskon på något konstigt sätt när jag hoppa höjd, mobba mig igen!

byeeeee


Kommentarer
Postat av: Saris

Jazzi är ju en aning söööööööööt :)

2010-12-20 @ 00:23:25
URL: http://sarasintressanta.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback